Den onde stedmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2016

Mortil2+

mpr skriver:

Undskyld jeg spørger men hvorfor har bio overhovedet din datters mobil nummer? 

Ja det var jeg heller ikke klar over at hun havde - men mit ene bonusbarn havde spurgt om det, og så havde min kæreste givet det til hende.... det har jeg heller ikke noget problem med, de må meget gerne have kontakt - men syns på ingen måder det er ok at biomor kontakter min datter - når jeg ved hvordan hun har udtalt sig om mig og mine piger. Så skal hun ikke bede min datter om hjælp! Nøj jeg var tosset....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

mpr

Mortil2+ skriver:

Ja det var jeg heller ikke klar over at hun havde - men mit ene bonusbarn havde spurgt om det, og så havde min kæreste givet det til hende.... det har jeg heller ikke noget problem med, de må meget gerne have kontakt - men syns på ingen måder det er ok at biomor kontakter min datter - når jeg ved hvordan hun har udtalt sig om mig og mine piger. Så skal hun ikke bede min datter om hjælp! Nøj jeg var tosset....

Kan i ikke spærre bio's nummer på din datters mobil? Det ved jeg man kan på vores. Når jeg får børn, skal bio i hvert fald ikke have kontakt med dem andet end hvis vi tilfældigt skal til arrangementer med bonus for alle skal med.  

Anmeld Citér

13. maj 2016

Mortil2+

mpr skriver:

Kan i ikke spærre bio's nummer på din datters mobil? Det ved jeg man kan på vores. Når jeg får børn, skal bio i hvert fald ikke have kontakt med dem andet end hvis vi tilfældigt skal til arrangementer med bonus for alle skal med.  

Biomor har fået besked på ALDRIG at kontakte min datter - efter hendes udtalelser om os - så skal mit barn ikke stå til råderet for hende.

Og har talt med min datter og hun fortæller mig hvis hun bliver kontaktet igen. Jeg har ikke sagt hvorfor jeg gerne vil vide besked, for hun behøver ikke at vide at jeg er stiktosset :-)

Anmeld Citér

13. maj 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Mama-M28 skriver:

Det er klart- det kan man ikke. Uha. Der er så mange faktorer der spiller ind, og der er ikke en eneste familie der er ens, og jeg er sikker på at for nogen går det bedre, end for andre. Det spiller også ind hvilken start man fik og hvor god man som mand og kvinde har været til at snakke sammen og lave rammer og regler for alle sine børn. 

Jeg synes også det er fint at holde af jeg kunne dog sagtens have elsket dem fuldt og helt hvis tingene havde været anderledes. 

Jeg ville aldrig vælge en partner med børn (som har så forskellig en baggrund en min) hvis jeg havde vidst det jeg ved i dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.