Det er sgu en ommer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2008

Honningblomst

Dejligt...her er der kun to børnehaver men Konrad starter i den idrætsbørnehave som han storebror går i. 2½ år gammel 1 sep.
Men tillykkke med pladsen, håber han bliver glad for at gå der.
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Tullebobs

Tak for det allesammen - det er virkelig dejligt at det er faldet ud på den bedste måde. Glæder mig til at vi skal besøge børnehaven igen.

Til Eva - en idrætsbørnehave, det lyder da som en rigtig god idé! Laver de gymnastik hver dag eller hvordan?

Kh Trine

Anmeld

7. april 2008

Honningblomst

Tullebobs skriver:

Tak for det allesammen - det er virkelig dejligt at det er faldet ud på den bedste måde. Glæder mig til at vi skal besøge børnehaven igen.

Til Eva - en idrætsbørnehave, det lyder da som en rigtig god idé! Laver de gymnastik hver dag eller hvordan?

Kh Trine

Ja, det er et super koncept.
Børnehavens fysiskerammer er lavet, så der er mulighed for bevægelse og leg på alle niveuaer og for alle aldre...de må løbe inde og spille bold på gangene osv.
Endvidere så har de svømning en gang om md. og bevægelse i en hal 1-2 gange om ugen.
Deres aktiviteter taget udgangspunkt i bevægelse så vidt det er muligt..
Personalet er uddannet til at bruge idrætspædagogikken.
Så det handler om leg og bevægelse i kombination og det styrker jo børn på mange plan. Jeg synes det er et rigtig godt udgangspunkt for børnene at der bliver taget udgangspunkt i bevægelse....
Ellers prøv at google det, der er en del rundt om i DK..
Knus..

Anmeld

7. april 2008

Tullebobs

Lyder altså bare rigtig fedt - ved bare at Simon ville elske at drøne rundt i en stor hal. Den dreng går aldrig -alt foregår i løb:D

Vi talte faktisk igår om at starte til gymnastik til næste vinter med ham, og der er et hold på en skole her i nærheden som hedder "Pøl og tons" (ved ikke om det er meget nordjysk, men det betyder i hvert fald, at her må der løbes, hoppes, råbes, svedes og så videre), og det er kun for drenge - synes det er en kongeidé...

Kh Trine

Anmeld

7. april 2008

Honningblomst

Tullebobs skriver:

Lyder altså bare rigtig fedt - ved bare at Simon ville elske at drøne rundt i en stor hal. Den dreng går aldrig -alt foregår i løb:D

Vi talte faktisk igår om at starte til gymnastik til næste vinter med ham, og der er et hold på en skole her i nærheden som hedder "Pøl og tons" (ved ikke om det er meget nordjysk, men det betyder i hvert fald, at her må der løbes, hoppes, råbes, svedes og så videre), og det er kun for drenge - synes det er en kongeidé...

Kh Trine

Ja, lyder da rigtig godt....glæder mig til at høre om.
knus-(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.