Pladsanvisningen i Aalborg Kommune -  en ommer blev der sagt!
Vi har fået tilbudt en plads i en børnehave til Simon pr. 1/8, hvilket er fint, for det er den måned han bliver 3, men men men børnehaven ligger så i den anden ende af byen (nørresundby). Det vil i givet fald tage mig en halv time hver vej på gå-ben, når jeg skal hente og bringe, da jeg ikke har kørekort og jeg er ikke tryg ved at cykel med ham, da jeg er cykel-spasser nr. 1! Der er ellers lavet sådan et fint online system nu, hvor man som forældre kan gå ind og prioritere børnehaverne i ens eget distrikt (denne bh ligger ikke engang i vores distrikt, så vi kunne ikke vælge den selv). Vi gjorde meget ud af at besøge alle 5 børnehaver i vores område, og så ellers hjem og prioritere, men altså til ingen verdens nytte, det er til grin, og man føler sig lidt som en idiot, når man storker rundt og stiller kvalificerede spørgsmål om værdier, madkultur og ture ud af huset også videre til samtlige bh i området>(
Nå men Søren ringer til dem idag for at prøve og se om ikke det var muligt at en bh her i området - så kryds lige fingre for os, tak:)
Grrr fra Trine;)

Anmeld