Det er sgu en ommer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. april 2008

Tullebobs

Pladsanvisningen i Aalborg Kommune - en ommer blev der sagt!

Vi har fået tilbudt en plads i en børnehave til Simon pr. 1/8, hvilket er fint, for det er den måned han bliver 3, men men men børnehaven ligger så i den anden ende af byen (nørresundby). Det vil i givet fald tage mig en halv time hver vej på gå-ben, når jeg skal hente og bringe, da jeg ikke har kørekort og jeg er ikke tryg ved at cykel med ham, da jeg er cykel-spasser nr. 1! Der er ellers lavet sådan et fint online system nu, hvor man som forældre kan gå ind og prioritere børnehaverne i ens eget distrikt (denne bh ligger ikke engang i vores distrikt, så vi kunne ikke vælge den selv). Vi gjorde meget ud af at besøge alle 5 børnehaver i vores område, og så ellers hjem og prioritere, men altså til ingen verdens nytte, det er til grin, og man føler sig lidt som en idiot, når man storker rundt og stiller kvalificerede spørgsmål om værdier, madkultur og ture ud af huset også videre til samtlige bh i området>(

Nå men Søren ringer til dem idag for at prøve og se om ikke det var muligt at en bh her i området - så kryds lige fingre for os, tak:)

Grrr fra Trine;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Pia.

Krydser alt hvad jeg kan .... for sikke da noget skidt med en børnehave i den anden ende af byen, det er da ikke smart tænkt... Jeg håber at Søren kan "rive dem lidt rundt" og får fortalt dem et ord eller to.. ;)... og det ender med en plads lidt tættere på...

Knus Pia, hende med de krydsede fingre...

Anmeld

7. april 2008

SaNiNa

:D:D:D:D

ja tak det er jo total til grin her i odense har vi rigtig stor plads mangel og først nu er de ved at bygge nye stedder.
Istedet for at være begynd da de kunne se at problemer ville komme...

det er så typisk håber virkelig for jer i får en plads tættere på...

Sanne

Anmeld

7. april 2008

3rollinger

He he, Trine og Soeren, det hedder min bror og jeg. Helt underligt at hoere det som en par.

:D:D

Anmeld

7. april 2008

Balderson

Hej Trine

Det er simpelhen ikke godt nok fra Aalborg kommunes side af..

Ommer, ommer, ommmeeeerrr, siger jeg bare...

Men hvis den nu går så går den jo, sådan skulle man tro de sad på kommunen og tænkte..

Det er sku godt at I prokker jer..

Håber i får et bedre plads i nærheden af jer selv..

Mvh

Anmeld

7. april 2008

Tullebobs

Tak for jeres krydsede fingre - de hjalp! Søren ringede til dem på pladsanvisningen - MEGET MÆRKELIGT FIRMA, si'r jeg bare:D For der var "stille og roligt" plads i den børnehave, som vi helst ville have, og ligger en spytklat her fra:D, så der starter Bubbi den 1/8, juuuubiiii8D - og Søren skulle ikke engang skrue sig op;) Tralalala herfra - Trine

Anmeld

7. april 2008

Balderson

Hej Trine

Tillykke med pladsen :)

Mvh

Anmeld

7. april 2008

Jan9e D

Hej trine

Tillykke med den nye plads lige ved siden af hvir i bor, Jaaaa nogle gange kn det godt svare sig at ringe og "brokke sig lidt"

(H) Jannie

Anmeld

7. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Tullebobs skriver:[/småt][/f] Tak for jeres krydsede fingre - de hjalp! Søren ringede til dem på pladsanvisningen - MEGET MÆRKELIGT FIRMA, si'r jeg bare:D For der var "stille og roligt" plads i den børnehave, som vi helst ville have, og ligger en spytklat her fra:D, så der starter Bubbi den 1/8, juuuubiiii8D - og Søren skulle ikke engang skrue sig op;) Tralalala herfra - Trine[/citat] Tillykke med pladsen håber I bliver glade for børnehaven...:P Knus og kram fra Pia.(H)

Anmeld

7. april 2008

SaNiNa

Stort tillykke med den nye plads... den skal i nok blive rigtig glad for...

Kuns Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.