Hjælp brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

linemus

Du får også et knus fra mig og masser af krydsede fingre 

Jeg ved, det er hårdt. Jeg har selv blødt flere gange af flere dages varighed i denne graviditet, og det er så hårdt, at man ikke ved, om man er købt eller solgt.

Jeg fik at vide, sidst jeg var til scanning (blev scannet pga. tidlig blødning og tvivl om termin), at slimhinden i livmoderhalsen ændrer sig meget pga. hormoner, og derfor kan det let bløde lidt.

Jeg så så hjerteblink i onsdags - vildt dejligt, men har blødt igen siden da, endda lidt mere end ellers. Heldigvis er det holdt op nu (indtil videre), og jeg har valgt at holde mig positiv, for man kan jo hverken gøre fra eller til. Fik også at vide derude, at der ikke er noget, jeg kan gøre for at undgå, hvis det evt. skulle ende i abort  Men derfor er det jo alligevel rart nok at vide, at man ikke kan gøre noget forkert

Ved ikke om det hjælper dig noget. Hvis det bliver ved eller værre, så ring til din egen læge. Og du må i hvert fald ikke få ondt.

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Maise

de første 3 måneder blødte jeg hver 4 uge , som var der omkring hvor jeg skulle have haft min mens. Det er der mange der gør, men synes da at du skal ringe til lægen og høre om du evt. kan få lavet en scanning eller få taget nogle blodprøver for at få målt dit Hcg niveau i blodet.
mvh Mai

Anmeld

28. september 2009

Bom

Hej Tøser...

Så har jeg været til læge, og hun undersøgte mig, og kunne fortælle mig at min livmodermund var helt lukket, så det var et godt tegn..  
Hun mente at jeg havde blødt fordi at det var her omkring jeg skulle have min 2. menses. Men hun ville dog stadig råde mig til og holde mig i ro, ihvertfald indtil på onsdag hvor jeg skal til første svangre undersøgelse.. Jeg behøves dog ikke være senge liggende, jeg skal bare slappe af..
Havde dog håbet på at jeg kunne få en scanning, så jeg kunne se at bebs havde det godt, men det tilbød hun desværre ikke..

Knus Maria

Anmeld

28. september 2009

Mormilla

Det var da godt at det hele så godt ud! Kan godt forstå at du gerne vil ha set den bette. Men du kunne jo spørger hende?

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er selv 8+2 og jeg har også i dag pletblødt brunt snask.

Jeg tager det meget roligt - der står i informationen her på siden under 9.uge at det er normalt at pletbløde i denne uge. Jeg pletblødt endnu værre da jeg var i 4. uge, men grynet blev der alligevel... Jeg er fast besluttet på det går over! Det skal det bare - basta!

KH
Rosa - som nok alligevel ringer til lægen...

Anmeld

28. september 2009

Karo

Mini-Terp skriver:

Hej Tøser...

Så har jeg været til læge, og hun undersøgte mig, og kunne fortælle mig at min livmodermund var helt lukket, så det var et godt tegn..  
Hun mente at jeg havde blødt fordi at det var her omkring jeg skulle have min 2. menses. Men hun ville dog stadig råde mig til og holde mig i ro, ihvertfald indtil på onsdag hvor jeg skal til første svangre undersøgelse.. Jeg behøves dog ikke være senge liggende, jeg skal bare slappe af..
Havde dog håbet på at jeg kunne få en scanning, så jeg kunne se at bebs havde det godt, men det tilbød hun desværre ikke..

Knus Maria

Det var dejligt at høre

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Hej Tøser...

Knus Maria

Ih hvor er det dejligt at høre Maria
Så er det bare ned og ligge og få lidt ro på.

Knus
Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.