Hjælp brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.121 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Bom

Hej tøser..

Håber i kan hjælpe mig, jeg var lige ude på toilet, og da jeg tørrede mig var der noget brunt udflåd på papiret...  Det plejede jeg altid og ha inden jeg skulle ha mit lort..
Hvad er det?? Jeg er 8+3 idag..

Håber i kan hjælpe mig, for er helt ude af den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Ni-ko-li-ne

Mini-Terp skriver:

Hej tøser..

Håber i kan hjælpe mig, jeg var lige ude på toilet, og da jeg tørrede mig var der noget brunt udflåd på papiret...  Det plejede jeg altid og ha inden jeg skulle ha mit lort..

det kan være et lille blodkar der er sprunget.... de første tre måneder af min graviditet blødte jeg en lille plet hver gang jeg skulle have min mens!

men hvis du er helt ude af den, så ring til lægen søde

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Åh søde...jeg sir som Karina: ring til lægen.

Jeg ville blive ligeså bange

Knus
Dorthe

Anmeld

27. september 2009

Nybagt mor

Er vist normalt blandt nogen, men ja - man bliver da nervøs

Pøj pøj med det,

Knus Christine

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Det skulle være ganske normalt omkring 8. uge hvor de fleste skulle have haft deres anden menstruation. Men jeg blev lige så bekymret som dig, da jeg oplevede det lige i starten (omkring min første mens)!

Anmeld

27. september 2009

frk andreasen

hej.. så længe det ikke er frisk blod, og det kun er brunt  udflåd. er der ingen grund til at blive bange. det fik jeg afvide af lægen da jeg ringede. det kunne være pga at man rigtig skulle have haft sin mens. eller gammelt blod oppe fra.. og i uge 8 giver livmoderen sig jo osse og ved nogen kan det godt komme til at bløde lidt. håber jeg kunne berolige dig lidt. ellers ring til vagtlægen som jeg gjorde hvis det kan gøre dig tryg. knus tanja

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

Mini-Terp skriver:

Hej tøser..

jeg ville ringe til lægevagten for en sikkerheds skyld. der behøver jo ikke være noget i vejen, men rart at få at vide alt er ok 

for dig

liv 29+6

Anmeld

27. september 2009

linemus

Jeg tror også det er en skygge af mens'en. Når det bare er brunt udflåd, skal du ikke være nervøs. Det har jeg også haft i mine to tidligere graviditeter. Det er meget normalt.

Knus Line 8+0

Anmeld

27. september 2009

Bom

Hej tøser..

Tak for de beroligende ord..

Da jeg er begyndt og ha udflåd med blod i, ringede jeg for lidt siden til vagtlægen, han sagde at det kunne være min livmoder der blødte lidt, og ellers i værste fald kunne det være en begyndende abort..   Jeg blev slået helt ud, har bare stor tudet lige siden.. Måtte ringe til min mor og snakke med hende for at blive beroliget lidt, og hun er desværre på ferie i tyrkiet lige nu, så hun kan ikke bare lige så'n komme hjem..
Men lægen sagde at jeg skulle holde mig i ro indtil jeg mindst har været blødnings fri i et helt døgn.. Så jeg måtte ringe hjem til min leder og fortælle hende at jeg ikke kom på arbejde imorgen.. Det er meget hårdt for mig, og skulle melde mig syg pga graviditet, da jeg altid har sagt at det ikke er en sygdom, og jeg ville arbejde så længe jeg kunne..

Knus fra en sofa liggende Maria, som nok skal ligge her et par dage.

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Hej tøser..

Tak for de beroligende ord..

Da jeg er begyndt og ha udflåd med blod i, ringede jeg for lidt siden til vagtlægen, han sagde at det kunne være min livmoder der blødte lidt, og ellers i værste fald kunne det være en begyndende abort..   Jeg blev slået helt ud, har bare stor tudet lige siden.. Måtte ringe til min mor og snakke med hende for at blive beroliget lidt, og hun er desværre på ferie i tyrkiet lige nu, så hun kan ikke bare lige så'n komme hjem..
Men lægen sagde at jeg skulle holde mig i ro indtil jeg mindst har været blødnings fri i et helt døgn.. Så jeg måtte ringe hjem til min leder og fortælle hende at jeg ikke kom på arbejde imorgen.. Det er meget hårdt for mig, og skulle melde mig syg pga graviditet, da jeg altid har sagt at det ikke er en sygdom, og jeg ville arbejde så længe jeg kunne..

Knus fra en sofa liggende Maria, som nok skal ligge her et par dage.

Øv øv øv Maria  Håber ikke det er det sidste...jeg ved godt, at sådan en læge skal sige sandheden, men alligevel..hmmm

Du får en KÆMPE knus af mig...hold os opdateret, ikke?

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.