Hej baby brugere!
Jeg har en søn på 14 måneder og er virkelig gået hen og er blevet skruk på det sidste (måske fordi han endelig sover bedre..)! 
Jeg kunne godt tænke mig at blive gravid igen snarest men min kæreste er ikke helt med på idéen da han ikke er klar mentalt og vores søn er lidt af en håndfuld i sig selv + vores lejlighed er ikke så stor og vi har ikke råd til at købe hus lige foreløbig. Jeg er egentlig enig med ham, men gud hvor er jeg blevet skruk! Jeg går og håber på at vi kan finde et kompromis for, hvornår vi kan begynde at prøve igen men min kæreste vil helst ikke tænke så langt, da han jo ikke er klar endnu. Det har jeg fuld forståelse for, men måtte lige dele min skrukhed med jer baby brugere! 
Det er atter blevet en daglig ting at jeg kigger på Mavebilleder, læser om den tidlige graviditet og følger debatten herinde selvom jeg ikke har været så aktiv siden min søns fødsel. Er der andre der bare går og drømmer om daglig kvalme og graviditetsgener, men som må vente lidt endnu med at realisere drømmen? 
Anmeld
Citér