Skruk! Men far er ikke klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
4 svar
2 synes godt om
11. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej baby brugere! 

Jeg har en søn på 14 måneder og er virkelig gået hen og er blevet skruk på det sidste (måske fordi han endelig sover bedre..)! 

Jeg kunne godt tænke mig at blive gravid igen snarest men min kæreste er ikke helt med på idéen da han ikke er klar mentalt og vores søn er lidt af en håndfuld i sig selv + vores lejlighed er ikke så stor og vi har ikke råd til at købe hus lige foreløbig. Jeg er egentlig enig med ham, men gud hvor er jeg blevet skruk! Jeg går og håber på at vi kan finde et kompromis for, hvornår vi kan begynde at prøve igen men min kæreste vil helst ikke tænke så langt, da han jo ikke er klar endnu. Det har jeg fuld forståelse for, men måtte lige dele min skrukhed med jer baby brugere! 

Det er atter blevet en daglig ting at jeg kigger på Mavebilleder, læser om den tidlige graviditet og følger debatten herinde selvom jeg ikke har været så aktiv siden min søns fødsel. Er der andre der bare går og drømmer om daglig kvalme og graviditetsgener, men som må vente lidt endnu med at realisere drømmen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej baby brugere! 

Jeg har en søn på 14 måneder og er virkelig gået hen og er blevet skruk på det sidste (måske fordi han endelig sover bedre..)! 

Jeg kunne godt tænke mig at blive gravid igen snarest men min kæreste er ikke helt med på idéen da han ikke er klar mentalt og vores søn er lidt af en håndfuld i sig selv + vores lejlighed er ikke så stor og vi har ikke råd til at købe hus lige foreløbig. Jeg er egentlig enig med ham, men gud hvor er jeg blevet skruk! Jeg går og håber på at vi kan finde et kompromis for, hvornår vi kan begynde at prøve igen men min kæreste vil helst ikke tænke så langt, da han jo ikke er klar endnu. Det har jeg fuld forståelse for, men måtte lige dele min skrukhed med jer baby brugere! 

Det er atter blevet en daglig ting at jeg kigger på Mavebilleder, læser om den tidlige graviditet og følger debatten herinde selvom jeg ikke har været så aktiv siden min søns fødsel. Er der andre der bare går og drømmer om daglig kvalme og graviditetsgener, men som må vente lidt endnu med at realisere drømmen? 

Lyder som en god ide at vente 

vil ikke sige jeg er skruk for jeg er bestemt ikke klar til en baby til (min søn er knap 10 mdr) men kan tit godt savne graviditeten. De små spark, maven der vokser og utrolig nok selve fødslen også 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Lyder som en god ide at vente 

vil ikke sige jeg er skruk for jeg er bestemt ikke klar til en baby til (min søn er knap 10 mdr) men kan tit godt savne graviditeten. De små spark, maven der vokser og utrolig nok selve fødslen også 

Åh ja, dét har jeg faktisk savnet længe allerede, dog uden at føle mig klar til en ny graviditet (overskuddet var helt i bund med den søvnbandit vi har). Men forskellen er at jeg nu er så klar at jeg næsten ikke kan vente og det kribler i maven ved tanken om en lille spire til 

Men ja, det er helt klart bedst at vente til alle parter er helt klar og det er jo også bedst for vores søn og familie. Så lige nu nyder jeg min søn og så glæder jeg mig helt vildt til næste PB sættes igang 

Anmeld Citér

11. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej baby brugere! 

Jeg har det så meget på sammen måde! Jeg er SÅ skruk! Jeg havde en super hård graviditet med min datter (på snart 2 år) men er helt klar på at tage en omgang mere! 20 ugers kvalme og bækkenløsning for fuld skrue kom bare an

Samtidig er jeg bare viiiildt meget single 
Så jeg mangler lige ham der manden at lave sådan en baby med, og så SKAL jeg være færdig med min HF (er jeg til næste sommer) før jeg skal have nr 2. Så jeg er jo nok nødt til at vente 1-2 år endnu før jeg får mig en guldklump mere. Suk suk 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg har det så meget på sammen måde! Jeg er SÅ skruk! Jeg havde en super hård graviditet med min datter (på snart 2 år) men er helt klar på at tage en omgang mere! 20 ugers kvalme og bækkenløsning for fuld skrue kom bare an

Samtidig er jeg bare viiiildt meget single 
Så jeg mangler lige ham der manden at lave sådan en baby med, og så SKAL jeg være færdig med min HF (er jeg til næste sommer) før jeg skal have nr 2. Så jeg er jo nok nødt til at vente 1-2 år endnu før jeg får mig en guldklump mere. Suk suk 

Ja, man er bare klar på det hele og har lykkeligt glemt at det dårlige ved graviditeten  Men andet er svært når man er så skruk! 

Haha, ja det er ikke nemt at få et barn til når du går og er single  Så må man jo desværre læne sig tilbage og få styr på de æggestokke lidt tid endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.