Hvad gør i andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det var virkelig sødt af dig, men min søn bruger kun nan for ellers får han så ondt i maven  

men tusind TAK 

Det er ligesom min søn. Derfor jeg har en uåbnet dåse stående fra Arla. 

Mer desværre selv lidt ressourcesvag i denne måned ellers sendte jeg med glæde et bidrag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Ved ikke hvilket MME du bruger. Men jeg har en uåbnet Arla baby&me 2 som du må få helt gratis. Bor godt nok i Kbh men vil gerne sende den til dig på min regning hvis du kan bruge den 

Og må de ikke også førSt få nr to fra seks mdr ? Det er min søn nemlig ikke endnu 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det er ligesom min søn. Derfor jeg har en uåbnet dåse stående fra Arla. 

Mer desværre selv lidt ressourcesvag i denne måned ellers sendte jeg med glæde et bidrag. 

Det skal du overhoved ikke tænke på, du skal udelukket tænke på dig selv og din egen familie 

jeg håber virkelig at i klare jer 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Og må de ikke også førSt få nr to fra seks mdr ? Det er min søn nemlig ikke endnu 

Jo det står der ihvertfald på pakken. Men ifølge min sp så er der ingen forskel. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Ja temmelig langt  jeg bor ved Fjerritslev.. 

Puha det ved jeg ikke.. Det hele er temmelig rodet for mig pt 

Jeg bor ikke så langt fra dig og kan pakke en taske med mad, både kød fra fryseren og andre ting. 

Hvis du sender mig en PB med din adresse, laver jeg en tur i morgen eftermiddag og sætter tasken udenfor hvis ikke du har lyst til at mødes personligt. Bare du er hjemme og kan lægge frostvarer i fryseren 

Ingen skal mangle mad!!!!

Anmeld Citér

10. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det skal du overhoved ikke tænke på, du skal udelukket tænke på dig selv og din egen familie 

jeg håber virkelig at i klare jer 

Tak. Vi klarer os. Er slet ikke ude hvor du er. Men har ikke resourcer til at give ud for så ender jeg samme sted desværre. 

Men håber i klarer den og din boligsikring træder igennem meget snart. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jo det står der ihvertfald på pakken. Men ifølge min sp så er der ingen forskel. 

Nå okay, det vidste jeg ikke 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym trådstarter

Lenchick skriver:

Jeg bor ikke så langt fra dig og kan pakke en taske med mad, både kød fra fryseren og andre ting. 

Hvis du sender mig en PB med din adresse, laver jeg en tur i morgen eftermiddag og sætter tasken udenfor hvis ikke du har lyst til at mødes personligt. Bare du er hjemme og kan lægge frostvarer i fryseren 

Ingen skal mangle mad!!!!

Hvor er du enormt sød  men jeg ved ikke lige hvad tid imorgen jeg kan være hjemme, jeg skal i statsamtet nemlig 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Tak. Vi klarer os. Er slet ikke ude hvor du er. Men har ikke resourcer til at give ud for så ender jeg samme sted desværre. 

Men håber i klarer den og din boligsikring træder igennem meget snart. 

Det var godt 

ja det håber jeg bestemt også 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Hvor er du enormt sød  men jeg ved ikke lige hvad tid imorgen jeg kan være hjemme, jeg skal i statsamtet nemlig 

Skriv gerne når du ved det. Hvornår tager du hjemmefra? Måske når jeg det om morgenen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.