Hvad gør i andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.096 visninger
50 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg er ret lavt lønnet, og det betyder at jeg er nødsaget til at skrælle om aften de dage jeg har muligheden, så vi kan få mad på bordet.. De sidste 14 dage har jeg INTET fundet. Jeg venter på min boligsikring går igennem, men der er op til 3 mødes ventetid. . 

Mine skabe er snart tomme 

jeg har solgt alt hvad jeg havde, så jeg kunne få EB smugle til indskud efter skilsmissen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er ret lavt lønnet, og det betyder at jeg er nødsaget til at skrælle om aften de dage jeg har muligheden, så vi kan få mad på bordet.. De sidste 14 dage har jeg INTET fundet. Jeg venter på min boligsikring går igennem, men der er op til 3 mødes ventetid. . 

jeg har solgt alt hvad jeg havde, så jeg kunne få EB smugle til indskud efter skilsmissen 

Har du børn - og hvor mange ?

Har du husket at søge om tilskud for enlige forsørgere (hvis du er det ) 

Og hvad med institution og friplads ? 

Hvor meget har du tilbage til denne måned - hvis noget ? 

Det lyder lidt som om du måske har sat dig for dyrt i husleje og andre faste udgifter

Er det muligt at samle lidt flasker eller blive rengørings assistent ved siden af dit job ?

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Har du børn - og hvor mange ?

Har du husket at søge om tilskud for enlige forsørgere (hvis du er det ) 

Og hvad med institution og friplads ? 

Hvor meget har du tilbage til denne måned - hvis noget ? 

Det lyder lidt som om du måske har sat dig for dyrt i husleje og andre faste udgifter

Er det muligt at samle lidt flasker eller blive rengørings assistent ved siden af dit job ?

Jeg sidder ikke for dyrt, men er berettig til 4213kr i boligsikring og der kan gå 3 mdr. 

Alt til enlig er søgt. 

Jeg er på uddannelse hjælp fordi jeg er på barsel med mit andet barn . 

Tror vi har 400kr retur. Jeg har fået købt en pakke bleer til hver pg to pakker mme. Men det holder nok ikke helt 

Anmeld Citér

10. maj 2016

DortheL

Anonym skriver:

Jeg sidder ikke for dyrt, men er berettig til 4213kr i boligsikring og der kan gå 3 mdr. 

Alt til enlig er søgt. 

Tror vi har 400kr retur. Jeg har fået købt en pakke bleer til hver pg to pakker mme. Men det holder nok ikke helt 

Hvis du er fra mit område ligger jeg inde med et par pakker bleer. Har en masse i fryseren jeg godt kan undvære. :-) 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Hvis du er fra mit område ligger jeg inde med et par pakker bleer. Har en masse i fryseren jeg godt kan undvære. :-) 

Hvor er du er dejligt menneske 

jeg bor i Nordjylland 

Anmeld Citér

10. maj 2016

B&J

Der er en side på Facebook hun skraller og givet maden ud til folk der behøver kan bare ikke huske siden hun bor i Hjørring.

Anmeld Citér

10. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Alt til enlig er søgt. 

Det er solskin og nogen må drikke øl og sodavand på byens bænke .. gå morgentur med barnevognen når du har afleveret den store og saml flasker 

For 400 kr resten af måneden ... Du kommer nok til at skulle købe 2 pakker bleer - 1 til hver (ved ikke om det er realistisk -du kender dine børn bedst )... Så er der 200 tilbage 

Køb kartofler - en kæmpestor sæk fx i Aldi .. bag dem, kog dem, mos dem, lav suppe, steg dem 

Æg, dåsetun, bønner, torskerogn er forholdsvis billige proteiner 

Køb datovarer - æg kan fx holde sig en måned mere end der står fordi datomærkningen er EU standard men i Sydeuropa er æg ikke på køl som de er i DK 

Hvidkål er der også meget mad i og pasta er jo relativt billigt

Held og lykke 

Og jeg håber det lykkes at skralde lidt men spis de billege fødevarer som du bliver mæt af som udgangspunkt og suppler evt med hvad du kan finde 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Der er en side på Facebook hun skraller og givet maden ud til folk der behøver kan bare ikke huske siden hun bor i Hjørring.

Bor en times tid det fra, så lidt besværligt. Men vil gerne vide hvad gruppen hedder ?

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Det er solskin og nogen må drikke øl og sodavand på byens bænke .. gå morgentur med barnevognen når du har afleveret den store og saml flasker 

For 400 kr resten af måneden ... Du kommer nok til at skulle købe 2 pakker bleer - 1 til hver (ved ikke om det er realistisk -du kender dine børn bedst )... Så er der 200 tilbage 

Køb kartofler - en kæmpestor sæk fx i Aldi .. bag dem, kog dem, mos dem, lav suppe, steg dem 

Æg, dåsetun, bønner, torskerogn er forholdsvis billige proteiner 

Køb datovarer - æg kan fx holde sig en måned mere end der står fordi datomærkningen er EU standard men i Sydeuropa er æg ikke på køl som de er i DK 

Hvidkål er der også meget mad i og pasta er jo relativt billigt

Held og lykke 

Og jeg håber det lykkes at skralde lidt men spis de billege fødevarer som du bliver mæt af som udgangspunkt og suppler evt med hvad du kan finde 

Tusind tak for de fantastiske råd 

Anmeld Citér

10. maj 2016

et-ønske

Anonym skriver:

Jeg vil gerne sende dig et lille tilskud - har selv været alene med små penge! Men selv små håndsrækninger gør underværker hvis du sender mig PB kan vi aftale nærmere! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.