pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2016

Anonym trådstarter

ØV! Jeg er i dag begyndt at bløde en lille smule.. havde virkelig håbet og troet at der nu var gevinst efter 7 måneder med pb.

Men det kommer kun en lille smule pletblødning, er der så ikke stadig en lille chance for at noget har sat sig fast?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

ØV! Jeg er i dag begyndt at bløde en lille smule.. havde virkelig håbet og troet at der nu var gevinst efter 7 måneder med pb.

Men det kommer kun en lille smule pletblødning, er der så ikke stadig en lille chance for at noget har sat sig fast?

Jo der er stadig en god chance for den sidder fast. Så længe du ikke bløder meget eller har smerter så skal du ikk være bekymret. Jeg blødte selv 2 gange i henholdsvis uge 6 og uge 8 og har en helt velfungerende søn Idag 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jo der er stadig en god chance for den sidder fast. Så længe du ikke bløder meget eller har smerter så skal du ikk være bekymret. Jeg blødte selv 2 gange i henholdsvis uge 6 og uge 8 og har en helt velfungerende søn Idag 

Jeg har en smule ondt i lænden som jeg normalt har når jeg får min menstruation. Men overhovedet ikke så slemt som normalt

Anmeld Citér

9. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg har en smule ondt i lænden som jeg normalt har når jeg får min menstruation. Men overhovedet ikke så slemt som normalt

Det er ok at have lidt murren i mave og lænd. Når man siger smerter så skal det være kraftige mens smerter som i en form for kramper også meget blod. 

Anmeld Citér

19. maj 2016

xxxanonymxxx

Jeg føler med dig, da jeg er i samme båd 

Jeg havde 100% ægløsning sidste tirsdag eller onsdag.. Havde positiv ægløsningstest og fik ægløsningen dokumentere ved scanning hos lægen torsdag, så den har fundet sted.. I tirsdag begyndte jeg så at plet bløde, igår tog det lidt til, til en medium blødning så jeg måtte tage tampon i, og i dag er det stilnet lidt af igen.. Jeg håber virkelig ikke, at det er menses .. Selvom det jo nok er det 

Jeg har normalt mange smerter og kraftigt blødning og har slet ikke haft smerter denne gang.. Meget mærkeligt! 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig! Og håber ikke at blødningen bliver værre, samt at det er en implantatsblødning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.