Modne forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2016

Kløver

Har aldrig selv oplevet den kategori herinde. Personligt tænker jeg ikke der er stor forskel på at være feks 28, 34 eller 39. Men afspejler måske i jeg ikke ser morrollen som anderledes, hvor jeg måske bedre kan se det hvis man feks er ung mor (under 20) men er selv kun 31 så kan jo være der er problematikker jeg ikke ser  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

Dorthe1986

Det kan være en udmærket kategori. Modne forældre kan jo opleve fordomme på samme måde som unge. Fx min mand er 51 og bliver far til sommer. Tænker at hvis man er noget ældre end gennemsnittet, er det måske rart med sådan en kategori. 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

I så fald er det mere end 6 år siden og før min tid  men vi da jeg var moderator havde vi også gennemgang /oprydning af kategorier hvor ubenyttede kategorier blev slettet ...ubenyttede kategorier skaber nemlig mere brugerforvirring end brugervenlighed...  De kan jo sagtens have haft den slags oprydning før min tid også  

Du kan ikke selv oprette kategorier - det gør staff for at der ikke kommer kategori forvirring

- derfor hvis du føler der mangler en kategori så henvend dig til staff med dit forslag og begrundelse herfor - så tager de forslaget op og vender for og imod  

Jeg har været her på hjemmesiden siden '05, dog med en lang pause efter 2. Barn i '07, og der var der sådan en kategori. Hvorfor jeg kan huske det ved jeg ikke, måske fordi det er aktuelt for mig nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.