Modne forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
12 svar
5 synes godt om
7. maj 2016

Anonym trådstarter

Hvor finder man den debat her på baby.dk? Eller er der simpelthen ikke en? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

Sedigfor

Hvad er det du helt præcist mener?

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Hvad er det du helt præcist mener?

Altså vordende forældre der er noget oppe i årene el. Som er blevet forældre i en moden alder.

Anmeld Citér

7. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Altså vordende forældre der er noget oppe i årene el. Som er blevet forældre i en moden alder.

Med debat mener du så kategori ? 

Der er ingen kategori der hedder modne forældre - det har aldrig været et ønske før  

Har du spørgsmål/ emner der specielt omhandler modne forældre ? Fx tabu, fordomme, specielle ting som modne forældre kæmper med ? 

For ellers passer de fleste spørgsmål i de kategorier som allerede findes fx graviditet, kategorier for børnenes alder, børnerelateret, fertilitets kategorier af forskellig art ... 

Spørgsmål om fordomme osv vil efter min mening sagtens kunne passe ind i en allerede eksisterende kategori, men hvis du føler behov for en kategori mere kan du rette henvendelse til staff med dit ønske og din begrundelse ... Så kigger de på det og vurderer behovet

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Der er ingen kategori der hedder modne forældre - det har aldrig været et ønske før  

Har du spørgsmål/ emner der specielt omhandler modne forældre ? Fx tabu, fordomme, specielle ting som modne forældre kæmper med ? 

For ellers passer de fleste spørgsmål i de kategorier som allerede findes fx graviditet, kategorier for børnenes alder, børnerelateret, fertilitets kategorier af forskellig art ... 

Spørgsmål om fordomme osv vil efter min mening sagtens kunne passe ind i en allerede eksisterende kategori, men hvis du føler behov for en kategori mere kan du rette henvendelse til staff med dit ønske og din begrundelse ... Så kigger de på det og vurderer behovet

Yes, det er kategori jeg mener. For år tilbage, før baby.dk blev til vores børn, var der sådan en kategori. Det var da man stavede hjemmesiden med en bindestreg i mellem hvert bogstav i baby.

Jeg synes bare ikke rigtig jeg har kan se hvor man opretter sådan et emne henne.

Anmeld Citér

7. maj 2016

modesty

serinasmor skriver:

Der er en kategori der hedder "unge forældre" eller noget i den stil, så det ville da være nærliggende at lave én for modne forældre også - specielt taget i betragtning at der bliver flere og flere af dem. 

Anmeld Citér

7. maj 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Yes, det er kategori jeg mener. For år tilbage, før baby.dk blev til vores børn, var der sådan en kategori. Det var da man stavede hjemmesiden med en bindestreg i mellem hvert bogstav i baby.

Jeg synes bare ikke rigtig jeg har kan se hvor man opretter sådan et emne henne.

I så fald er det mere end 6 år siden og før min tid  men vi da jeg var moderator havde vi også gennemgang /oprydning af kategorier hvor ubenyttede kategorier blev slettet ...ubenyttede kategorier skaber nemlig mere brugerforvirring end brugervenlighed...  De kan jo sagtens have haft den slags oprydning før min tid også  

Du kan ikke selv oprette kategorier - det gør staff for at der ikke kommer kategori forvirring

- derfor hvis du føler der mangler en kategori så henvend dig til staff med dit forslag og begrundelse herfor - så tager de forslaget op og vender for og imod  

Anmeld Citér

7. maj 2016

serinasmor

modesty skriver:

Der er en kategori der hedder "unge forældre" eller noget i den stil, så det ville da være nærliggende at lave én for modne forældre også - specielt taget i betragtning at der bliver flere og flere af dem. 

Tjae måske har du ret  

De unge forældre har en kategori fordi der ofte er fordomme der specielt omhandler unge forældre, de søger fællesskab med hinanden og har ofte spørgsmål omkring hvordan deres forældre og omgangskreds vil reagere... 

Det er ikke min opfattelse at de modne forældre har samme behov - men jeg kan tage fejl og det er ikke møg det bestemmer det  

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Yes, lige præcis.

Anmeld Citér

7. maj 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvor finder man den debat her på baby.dk? Eller er der simpelthen ikke en? 

jeg er moden forældre. bliver 42 om et par mdr og har tvillinger på 2,5 år..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.