Terminsliste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

Anonym

Hej

jeg vil også gerne melde mig på banen. Har netop i dag testet positiv og regner med termin er omkring d. 20 januar.

Jeg har i forvejen dreng på 10 år (d. 3 juni)
pige på 8 år (d. 18 juni)
dreng på 6 (d. 6 juni)
og en pige på 4½

så det her min nummer 5.

vi er superglade, men frygter også lidt for omgivelsernes reaktioner når de med tiden finder ud af det. og netop derfor er mit svar her anonymt, da vi ønsker at holde det for os selv lidt endnu.. dog er det så stort at jeg bare må have nogen at dele det med og her er I jo alle perfekte.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Anonym

Hej med jer  

Tillykke med jeres graviditet

Jeg hedder Emilie, er 25 år og venter mit første barn med termin omkring D.16 Januar. 

Jeg var gravid for første gang i Januar måned, men havde desværre en MA i uge 7. 

Jeg er selvfølgelig mega glad for at være gravid igen, men samtidig så bange for at det vil ske igen. 

Nu tæller jeg bare dage til vores første tidlige scanning om 13 dage, og prøver at tænke positivt hele tiden, selvom det kan være lidt svært synes jeg. 

Glæder mig til at følge jer

Anmeld Citér

25. maj 2016

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Hej med jer  

Tillykke med jeres graviditet

Jeg hedder Emilie, er 25 år og venter mit første barn med termin omkring D.16 Januar. 

Jeg var gravid for første gang i Januar måned, men havde desværre en MA i uge 7. 

Jeg er selvfølgelig mega glad for at være gravid igen, men samtidig så bange for at det vil ske igen. 

Nu tæller jeg bare dage til vores første tidlige scanning om 13 dage, og prøver at tænke positivt hele tiden, selvom det kan være lidt svært synes jeg. 

Glæder mig til at følge jer

Stort tillykke med graviditeten.. 

Jeg har selv oplevet spontan abort..det er bestemt en hård omgang når tingene ikke går som man forestillede sig. Men heldigvis er det "sjældent" at det sker. Jeg plejer at sige at mit uheld må være brugt op. (Min søn er født 10 uger for tidligt) så denne gang skal det bre gå helt uden komplikationer.  Går endda gerne 2 uger over ��

Anmeld Citér

25. maj 2016

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Hej

jeg vil også gerne melde mig på banen. Har netop i dag testet positiv og regner med termin er omkring d. 20 januar.

Jeg har i forvejen dreng på 10 år (d. 3 juni)
pige på 8 år (d. 18 juni)
dreng på 6 (d. 6 juni)
og en pige på 4½

så det her min nummer 5.

vi er superglade, men frygter også lidt for omgivelsernes reaktioner når de med tiden finder ud af det. og netop derfor er mit svar her anonymt, da vi ønsker at holde det for os selv lidt endnu.. dog er det så stort at jeg bare må have nogen at dele det med og her er I jo alle perfekte.

Stort tillykke med den lille spirer.. De skal da nok helt sikkert blive glade.. 

Jeg har selv 4 søskende. Og der er også 10 år mellem mig og min mindste søster - jeg er ældst  

Hvor bliver der spændende med en lille ny ��

Anmeld Citér

26. maj 2016

Anonym

Ja, jeg vælger også at tænke sådan mit uheld må være brugt op nu!

Hvilke symptomer har I andre? Jeg kan ikke rigtig mærke andet end træthed, ømme bryster on and off og en lille smule kvalme lige når jeg står op. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Christina :-)

Lige fundet ud a det Idag :') termin ca 21 januar :-) bor nordjylland er 23 snart 24 og det nummer 3 barn :')

Anmeld Citér

28. maj 2016

Marteris

Navn: Maria

Alder: 32

Status: Gift

Børn: Ingen

Termin: 6. Januar

Er i dag 8+1 

Vi var til første scanning i onsdags (7+5) og alt så rigtig ud. Det lille hjerte slog fint og fosteret havde den rigtige længde.

Ih det var dejligt bare lige at få denne betryggende besked. Selvom det ikke ligefrem ligner en Baby endnu, så forsvandt en del bekymringer 

Det var på en privatklinik vi havde bestilt tiden.

Min læge vil først se mig til første undersøgelse i uge 10+4 og det synes vi var ALT for lang tid at vente 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Nitz - <3 David

Marteris skriver:

Navn: Maria

Alder: 32

Status: Gift

Børn: Ingen

Termin: 6. Januar

Er i dag 8+1 

Vi var til første scanning i onsdags (7+5) og alt så rigtig ud. Det lille hjerte slog fint og fosteret havde den rigtige længde.

Ih det var dejligt bare lige at få denne betryggende besked. Selvom det ikke ligefrem ligner en Baby endnu, så forsvandt en del bekymringer 

Det var på en privatklinik vi havde bestilt tiden.

Min læge vil først se mig til første undersøgelse i uge 10+4 og det synes vi var ALT for lang tid at vente 

Hvor skønt at se det lille hjerte der blinker 

Jeg skal til første lægebesøg på tirsdag. Der er jeg 8+3

Jeg håber viiiiirkelig på en trygheds scanning 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Tineehh

Tillykke med alle jeres graviditeter .. �� 

Jeg vil også komme på banen.. jeg venter mit 2. Barn. Testede positiv 3+4 og har termin 15 januar. Min kæreste og jeg har i forvejen Niklas på 5 år.. ❤ og vi mente det var på tide han blev storebror.. 

Glæder mig til at følge jeres vej mod guldet. ��

Anmeld Citér

31. maj 2016

10aps

Hvor er det hyggeligt! 

Jeg hedder philippa

Jeg er 22 år gammel 

bor i Holte med min 3 årige datter lucinda. 

Venter ønske barn med min eks - vi er sammen om det selvom vi ikke er sammen mere  

har termin d. 10/01-17 ❤️❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.