Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal alle os der har termin i Januar 17 ikke lave en liste?
Jeg har i forvejen en termin/mødregruppe fra mit første barn. Han er nu 4,5 år. Og vi snakker stadig sammen, og har en super god gruppe.
Jeg kan starte med mig selv:
Navn: Anita
Alder: 29 år
Børn: 1 dreng 4,5 år
Termin: 7. Januar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super ide
jeg hedder Lena
jeg er 31 år
har to drenge en på 2,5 år og en på lige knap 6 år.
Bor i Midtjylland
termin den 9 januar med min forlovede, vores første fælles barn.
LenaMus skriver: Super ide jeg hedder Lena jeg er 31 år har to drenge en på 2,5 år og en på lige knap 6 år. Bor i Midtjylland termin den 9 januar med min forlovede, vores første fælles barn.
Yay! Endelig endnu en lille spirer til Januar "gruppen"
Stort tillykke med graviditeten.
Tusind tak og tillykke med jeres lille spire det bliver så spændende at følge hinanden i denne spændende tid
LenaMus skriver: Tusind tak og tillykke med jeres lille spire det bliver så spændende at følge hinanden i denne spændende tid
Mange tak..
Ja det er super spændende at følges lidt ad Håber der kommer flere til
Stort tillykke til jer
Jeg vil også gerne være med, da jeg også endelig er blevet gravid ved 5. inseminationsforsøg
Mine oplysninger:
Navn: Charlotte
Bopæl: Glostrup
Status: Gift med Kasper
Terminsdato: 12. januar 2017
Børn: Nej, blev dog gravid maj 2015, men mistede i uge 7.
Jeg glæder mig til at følge jer, og til at have et sted hvor jeg kan stille alle de spørgsmål der kommer frem i mit hoved hele tiden
CFrederiksen skriver: Stort tillykke til jer Jeg vil også gerne være med, da jeg også endelig er blevet gravid ved 5. inseminationsforsøg Mine oplysninger: Navn: Charlotte Bopæl: Glostrup Status: Gift med Kasper Terminsdato: 12. januar 2017 Børn: Nej, blev dog gravid maj 2015, men mistede i uge 7. Jeg glæder mig til at følge jer, og til at have et sted hvor jeg kan stille alle de spørgsmål der kommer frem i mit hoved hele tiden
Ihhh.. STORT tillykke med den lille spirer.
Hvor er det spændende
Det er super hårdt at miste. Jeg var selv igennem det for 5 år siden. Da var jeg Ca. 10 uger henne
Mange tak ☺️
Ja, når nu man lige troede alting var som det skulle være
Men så er det godt det er lykkedes denne gang! Er spændt på den tid vi går i møde ☺️
Stort tillykke til jer med det lille spire
er dejligt med en gruppe hvor man kan følge hinanden, stille spørgsmål og finde støtte i den dejlige ventetid
Stort tillykke til jer alle
Jeg vil da også gerne melde mig på banen jeg/vi testede positiv i lørdags d. 14/5 vi er blevet gravide i første ÆL
info
jeg hedder Heidi, bor i Greve med min kæreste. Hvor vi også er ved at bygge hus
jeg har Luca på næsten 5 år, min kæreste er ikke far
jeg har ikke været til læge endnu og ved heller ikke termin endnu bliver hyggeligt at følges
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128