Gravid svendeprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2016

Anonym trådstarter

• Hej
    Jeg er igang med en håndværkeruddannes. Jeg har overvejret, at blive gravid imens jeg er under uddannelse.
    Spørgesmålet er om det ikke er bøvlet, hårdere og vil gi et dårligere resultat, at være gravid til en svendeprøve.
    Det er nogle lange dage, meget pres på, fysisk hårdt og meget med at gå på stiger, løft osv.
    Så måske man skulle vente til efter.
    Nogle af jer der har erfaring med det, hvis ja hvordan var det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

Mor til Ella

Afhænger vel af hvad fag vi snakker om?

Anmeld Citér

4. maj 2016

S.S.Robin

Anonym skriver:

• Hej
    Jeg er igang med en håndværkeruddannes. Jeg har overvejret, at blive gravid imens jeg er under uddannelse.
    Spørgesmålet er om det ikke er bøvlet, hårdere og vil gi et dårligere resultat, at være gravid til en svendeprøve.
    Det er nogle lange dage, meget pres på, fysisk hårdt og meget med at gå på stiger, løft osv.

Jeg har ikke nogen erfaring med det  men jeg tænker at så længe der ikke er nogle kemikalier indblandet, så har din krop vel i forvejen en hvis form og fysisk styrke der gør det nemmere for den at holde på barnet.. hvis det altså var det du var nervøs for 

Anmeld Citér

4. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

• Hej

Jeg har været selvstændig landmand med malkekøer. Jeg arbejdede indtil jeg fødte. Ingen komplikationer i graviditeten. Startede med at arbejde igen kort efter fødslen.

MEN, hvis jeg var dig ville jeg vente. Hvad hvis du får komplikationer i graviditeten? Så du slet ikke kan komme til svendeprøve.

Jeg kunne trods alt have fået en afløser.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.