drøm om fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

mor-til-vanessa

4kløver skriver:

Jeg har også drømt mange drømme om den lille.. og som dig er der ikke "ansigt" på..
Men det siges at det er normal at drømme om baby..

Jeg drømte selv at jeg vil få den pige som det nu også er.. Men har også haft maridt om hende...

jeg havde mange mareridt i 1.trimestre. drømte hele tiden jeg tabte barnet. var så klamt. men tror at det bygger på frygten for at skulle tabe sit barn, som jo ville være ens værste mareridt hvis det skete.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

4kløver

livpultz skriver:

jeg havde mange mareridt i 1.trimestre. drømte hele tiden jeg tabte barnet. var så klamt. men tror at det bygger på frygten for at skulle tabe sit barn, som jo ville være ens værste mareridt hvis det skete.

Her drømte jeg at hun var et hjerte barn

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

4kløver skriver:

Her drømte jeg at hun var et hjerte barn

uff den er også rigtig modbydelig. tror på at de dumme drømme bygger på angsten

Anmeld

28. september 2009

Berg

livpultz skriver:

ja din drøm fik da i hver fald næsten ret.  det er da vildt hvis ens drøm  er rigtig. men glæder mig da til at finde ud af om min også er rigtig. håber så bare min kæreste er med til fødslen selvom han ikk var det i drømmen

var det din første du fødte på badeværelset gulvet??? det må da havde været gået ret hurtigt.

Lidt forsinket svar, bedre sent end aldrig.

1. barn blev født på sygehuset. Det tog 2 timer. Så vi var forberedte på at det kunne gå stærkt 2. gang. Det gjorde det så også, ca. 15 minutter fra vandet gik til sønnen var født..

Heldigvis passede drømmen jo ikke 100 %, så tror du ikke din kæreste får lov til at være med til fødslen alligevel, he he.

Anmeld

28. september 2009

Halbschön

kommende-mor skriver:

Ja - er virkelig vågnet op med hovedet fyldt med mærkelig ting mange gange efterhånden, men ganske underholdende jo

Og tak - er begyndt at blive godt nervøs for fødslen, selvom jeg har været ret cool omkring det igennem graviditeten - men nu er det altså tæt på...

Kh Christine

Lige mine ord... Har også været ganske cool omkring den fødsel igennem hele graviditeten.. Men nu er der 4 dage til termin, og jeg er ved at gå i panik hver gang jeg får en plukve!! Ååååh.. Hvordan skal det hele dog ikke gå

held og lykke med det hele..

Renée, 39+3

Anmeld

28. september 2009

Halbschön

kommende-mor skriver:

Ja - er virkelig vågnet op med hovedet fyldt med mærkelig ting mange gange efterhånden, men ganske underholdende jo

Og tak - er begyndt at blive godt nervøs for fødslen, selvom jeg har været ret cool omkring det igennem graviditeten - men nu er det altså tæt på...

Kh Christine

Lige mine ord... Har også været ganske cool omkring den fødsel igennem hele graviditeten.. Men nu er der 4 dage til termin, og jeg er ved at gå i panik hver gang jeg får en plukve!! Ååååh.. Hvordan skal det hele dog ikke gå

held og lykke med det hele..

Renée, 39+3

Anmeld

28. september 2009

mor-til-vanessa

Berg skriver:

Lidt forsinket svar, bedre sent end aldrig.

1. barn blev født på sygehuset. Det tog 2 timer. Så vi var forberedte på at det kunne gå stærkt 2. gang. Det gjorde det så også, ca. 15 minutter fra vandet gik til sønnen var født..

Heldigvis passede drømmen jo ikke 100 %, så tror du ikke din kæreste får lov til at være med til fødslen alligevel, he he.

jeg håber det er den del der ikk kommer til at passe

det er nogle hurtige fødsler du har haft, må man sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.