drøm om fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.944 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. september 2009

mor-til-vanessa

har lige haft en mærkelig drøm i nat om hvornår jeg fødte...
den var lidt underlig, drømte det ikk gjorde ondt, så det jo dejligt nå men jeg fødte den 8 dec 09  omkring 04.30 og det var en pige ( det har scanningen sagt )

sjovt nok så er det min termins dato. synes det er lidt underligt at drømme dato og tidspunkt. har i andre prøvet det???

mærkeligt nok så var det ikke noget med hvordan lille pigen så ud eller noget. og så var min kæreste heller ikke med, men kun min mor. og det er planen begge skal med..men måske det bare er lidt en frygt.

nogen andre med sådanne drømme????

knus liv 29+6.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Nybagt mor

Hej,

Hvor fin en drøm.
Har (desværre?) ikke selv drømt om hverken fødslen eller ham den lille, men har til gengæld drømt rigtig mange andre rigtig underlige ting under graviditeten

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

kommende-mor skriver:

Hej,

Hvor fin en drøm.
Har (desværre?) ikke selv drømt om hverken fødslen eller ham den lille, men har til gengæld drømt rigtig mange andre rigtig underlige ting under graviditeten

ja jeg drømte også rigtig mange underlige ting i starten... men det var i første trimestre så er lidt overrasket over jeg drømmer noget nu for har ikk drømt noget siden.... men er da spændt på at det om min drøm holder

kan se du snart skal føde. sender dig en masse tanker og held og lykke

Anmeld

27. september 2009

Nybagt mor

Ja - er virkelig vågnet op med hovedet fyldt med mærkelig ting mange gange efterhånden, men ganske underholdende jo

Og tak - er begyndt at blive godt nervøs for fødslen, selvom jeg har været ret cool omkring det igennem graviditeten - men nu er det altså tæt på...

Kh Christine

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

livpultz skriver:

den var lidt underlig, drømte det ikk gjorde ondt, så det jo dejligt nå men jeg fødte den 8 dec 09  omkring 04.30 og det var en pige ( det har scanningen sagt )

sjovt nok så er det min termins dato. synes det er lidt underligt at drømme dato og tidspunkt. har i andre prøvet det???

mærkeligt nok så var det ikke noget med hvordan lille pigen så ud eller noget. og så var min kæreste heller ikke med, men kun min mor. og det er planen begge skal med..men måske det bare er lidt en frygt.

knus liv 29+6.

har termin den 7 dec men føder den 8 dec i min drøm. så er næsten termin

Anmeld

27. september 2009

Berg

Drømte at jeg ikke nåede på sygehuset men fødte hjemme, mens huset var fyldt med gæster.

Det gjorde jeg ikke helt men jeg nåede IKKE at komme på sygehuset men fødte hjemme på badeværelsesgulvet.
Tror selv at drømme er kroppens måde at fortælle dig noget på, så måske får drømmen ret!

Anmeld

27. september 2009

Nanna1985

Jeg havde en mavefornemmelse om hvad køn, der gemte sig i maven..
Vi tog på bryllupsrejse sidst i maj, der var jeg i uge 26

På ferien til spainen drømmer jeg vi får en lille pige, med masser af  mørkt hår og at hun var en dem mindre end Fia(Hendes storesøster)

Jeg fødte sørme en lille pige, med masser mørkt hår, som vejede 3760 G og målte 51 Cm
Noget mindre end hvad hendes storesøster vejede, da hun kom til verden

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

Berg skriver:

Drømte at jeg ikke nåede på sygehuset men fødte hjemme, mens huset var fyldt med gæster.

Det gjorde jeg ikke helt men jeg nåede IKKE at komme på sygehuset men fødte hjemme på badeværelsesgulvet.
Tror selv at drømme er kroppens måde at fortælle dig noget på, så måske får drømmen ret!

ja din drøm fik da i hver fald næsten ret.  det er da vildt hvis ens drøm  er rigtig. men glæder mig da til at finde ud af om min også er rigtig. håber så bare min kæreste er med til fødslen selvom han ikk var det i drømmen

var det din første du fødte på badeværelset gulvet??? det må da havde været gået ret hurtigt.

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

Nanna1985 skriver:

Jeg havde en mavefornemmelse om hvad køn, der gemte sig i maven..
Vi tog på bryllupsrejse sidst i maj, der var jeg i uge 26

På ferien til spainen drømmer jeg vi får en lille pige, med masser af  mørkt hår og at hun var en dem mindre end Fia(Hendes storesøster)

Jeg fødte sørme en lille pige, med masser mørkt hår, som vejede 3760 G og målte 51 Cm
Noget mindre end hvad hendes storesøster vejede, da hun kom til verden

synes bare det er så vildt. har godt hørt nogen der drømmer om hvilket køn ens barn har og hvad de kommer til at hedde, men aldrig om nogen der ligefrem drømmer tidspunkt før fødsels.

Anmeld

27. september 2009

4kløver

livpultz skriver:

knus liv 29+6.

Jeg har også drømt mange drømme om den lille.. og som dig er der ikke "ansigt" på..
Men det siges at det er normal at drømme om baby..

Jeg drømte selv at jeg vil få den pige som det nu også er.. Men har også haft maridt om hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.