At sættes i gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2016

k&k&k&k

SofieHadberg skriver:

Hej. 

Tænkte om nogle af jer der blev sat i gang som førstegangs kan dele lidt af jeres erfaringer? 

Jeg er efter et længere forløb med svangerskabsforgiftning og svær bækkenløsning, rimelig afklaret med at skulle sættes i gang. Når de sætter mig i gang er jeg 38+2 og kunne vel egentligt godt tænke mig at vide lidt om hvordan i andre er sat i gang og hvor længe det tog. Ved vi alle er forskellige og man skal væbne sig med tålmodighed. :-)

Jeg er blevet sat i gang ALLE 3 gange, den første 40+3. Nr 2 38+2 og nr 3 38+0 så jeg har go erfaring med at blive sat i gang ☺️

Alle 3 gange er jeg blevet sat i gang med stikpiller, de 2 første gange fik jeg piller lagt op af flere omgange, og først dagen efter kunne de tá vandet og starte veerne med ve-drop. 2 rolige fødsler, den første på 9 timer og den sidste på 4 timer. 

Min 3 fødsel fik jeg stikpiller om morgenen, og ud på formiddagen tog de vandet, men da der kl. 19 stadig ingen veer var fik jeg ve-drop. Jeg fødte 02.38 men han kunne have været ude før hvis jeg havde lagt mig på siden (hvilket jeg ikke kunne da jeg havde SVÆR bækkenløsning, også grunden til igangsættelse) 

men alle fødslerne er forløbet stille og roligt, go kontrol, og VIRKELIGE gode jordemødre og fødselshjælpere ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

Trinelouise

SofieHadberg skriver:

Hej. 

Tænkte om nogle af jer der blev sat i gang som førstegangs kan dele lidt af jeres erfaringer? 

Jeg er efter et længere forløb med svangerskabsforgiftning og svær bækkenløsning, rimelig afklaret med at skulle sættes i gang. Når de sætter mig i gang er jeg 38+2 og kunne vel egentligt godt tænke mig at vide lidt om hvordan i andre er sat i gang og hvor længe det tog. Ved vi alle er forskellige og man skal væbne sig med tålmodighed. :-)

Jeg blev sat igang da jeg var 41+4 grundet for lidt fostervand ��

De startede med at tage vandet kl 8 om morgenen , det hjalp slet ikke, fik kun lidt murren i underlivet.

kl 11 fik jeg så vedrop da jeg ikke selv lavede veer nok. Det tog så til 11.45 og veerne blev hyppigere og hyppigere. Kl 16 var jeg 10 cm åben og jeg fik pressetrang , 16.55 fødte jeg en velskabt pige ��

Anmeld Citér

11. maj 2016

Kamilla-m

SofieHadberg skriver:

Hej. 

Vandet blev taget og efter 2 timer og 12 min var han ude 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.