Kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2016

Fremad

Har du ikke su klip? På barsel? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

Rauw

Sedigfor skriver:

Jeg har ikke fået noget start beløb (:

Det kom vist også først i det nye år og er selfølgelig kun til dem der har stået uden indtægt/penge måneden før. 

Anmeld Citér

29. april 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg er mor. Nej, har ikke holdt barsel. Jeg har gået i skole. 

Måske jeg misforstår igen ( undskyld). Men har du gået i skole lige fra du fødte dit barn og slet ikke været hjemme sammen med det ?. Hvis Ja. Hvem har så passet baby, farren ?, ikke noget negativt ment, bare nysgerrighed

Anmeld Citér

29. april 2016

Sedigfor

Rauw skriver:

Det kom vist også først i det nye år og er selfølgelig kun til dem der har stået uden indtægt/penge måneden før. 

Jeg havde ikke fået nogle former for indtægt o tre mdr inden jeg søgte (:

Anmeld Citér

29. april 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jeg har idag meldt mig ind til kontant hjælp, jeg har en søn på 4 mdr. Så jeg skal naturligvis på barsel. 

Efter de nye regler får jeg penge næste uge, men hende jeg snakkede med vidste ikke hvor meget. 

Er der nogle der ved det ? 

Kontanthjælp er jo bagudbetalt , så har du meldt dig til idag får du først om 1 måned , derudover kan du søge 2x enkeltydelse en til hjælp til husleje og en til overlevelse 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Måske jeg misforstår igen ( undskyld). Men har du gået i skole lige fra du fødte dit barn og slet ikke været hjemme sammen med det ?. Hvis Ja. Hvem har så passet baby, farren ?, ikke noget negativt ment, bare nysgerrighed

Fjern studie. Men har meldt mig ud kunne ikke følge med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.