Ville i klage over dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2016

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Self ska i da ik klage nu. Hvis det havde været så stort et problem, sku i ha sagt det fra starten af!!

theas første dp's mand røg, når ungerne var gået hjem, og vi ku da sagtens lugte røg på tøjet, men han røg aldrig inde, når der var børn.

Med mindre der er kommet nye regler, må de godt ryge i deres eget hjem, efter arbejdstid. 

Det er jo ligesom noget man må tage et valg omkring, når man vælger dp, fremfor feks vuggestue. Vh stine

Tak for input 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg ville klage. Det er da dybt kritisabelt, at der er så meget røg omkring småbørn. Det er på ingen, ingen måde i orden. 

Tak for input 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Selvfølgelig er det ikke ok. Men I har accepteret det i flere år uden at sige noget og iøvrigt været glade for hende. Så synes jeg, det er dårlig stil at sige "farvel og tak for alt" med en klage over hende. 

Som nævnt længere oppe i tråden, vil vi ikke klage over hende, men måske lige nævne det for hende  ( jeg kan godt se at overskriften er misvisende)  tak for input 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har en datter på næsten 3 år, som derfor snart skal starte i børnehave, hun har gået i samme dp i godt 2 år, og vi har været rigtig tilfreds med vores dp mor, på nær lige at vores datter kommer hjem hver dag og lugter af røg, da vi ikke selv ryger, synes vi det er lidt træls, også hvis vi besøger nogen efter dp, bliver vi spurgt om vi er begyndt at ryge.....vi har ikke sagt noget til dp om det, da vi ellers er meget glade for hende, og ikke ville ødelægge samarbejdet for det, men nu hvor vores datter ikke skal være der mere, tænker jeg om man skulle nævne det eller bare lade det ligge, hvad mener i? 

Tak for alle jeres input, jeg er kommet frem til at jeg ikke vil sige noget til hende, det må være op til kommende forældre om de synes det er et stort problem.

jeg har et barn der skal starte i dp om 7 mdr. der vil jeg så ønske en anden dp 

Tak fordi i gav jer tid til at skrive jeres mening, god dag til alle 

Anmeld Citér

28. april 2016

Fremad

Jeg er ryger, men ryger aldrig inde eller i nærheden af mine børn...  

Jeg ville lade hende vide at jeg var utilfreds med det..  Hvis det er tit, hver dag så er det for mig tegn på der ryges i hjemme eller de ryger når børnene er der.... Og det er for min under alt kritik.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.