Ville i klage over dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
14 svar
19 synes godt om
28. april 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har en datter på næsten 3 år, som derfor snart skal starte i børnehave, hun har gået i samme dp i godt 2 år, og vi har været rigtig tilfreds med vores dp mor, på nær lige at vores datter kommer hjem hver dag og lugter af røg, da vi ikke selv ryger, synes vi det er lidt træls, også hvis vi besøger nogen efter dp, bliver vi spurgt om vi er begyndt at ryge.....vi har ikke sagt noget til dp om det, da vi ellers er meget glade for hende, og ikke ville ødelægge samarbejdet for det, men nu hvor vores datter ikke skal være der mere, tænker jeg om man skulle nævne det eller bare lade det ligge, hvad mener i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2016

alenemor42

Jeg ville spørge til det. Der må jo ikke ryges  i dagpleje hjem eller sammen med børnene 

Anmeld Citér

28. april 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har en datter på næsten 3 år, som derfor snart skal starte i børnehave, hun har gået i samme dp i godt 2 år, og vi har været rigtig tilfreds med vores dp mor, på nær lige at vores datter kommer hjem hver dag og lugter af røg, da vi ikke selv ryger, synes vi det er lidt træls, også hvis vi besøger nogen efter dp, bliver vi spurgt om vi er begyndt at ryge.....vi har ikke sagt noget til dp om det, da vi ellers er meget glade for hende, og ikke ville ødelægge samarbejdet for det, men nu hvor vores datter ikke skal være der mere, tænker jeg om man skulle nævne det eller bare lade det ligge, hvad mener i? 

Jeg synes i skal lade det ligge nu også, når i ikke har nævnt det før i løbet af de 2 år, men det er selvfølgelig rigtig træls at jeres datter lugter af røg når hun har været i dp 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Jeg ville spørge til det. Der må jo ikke ryges  i dagpleje hjem eller sammen med børnene 

Nej det er rigtigt, men jeg ved jo heller ikke om hun ryger sammen med børnene, eller om lugten sidder i hendes tøj, og bliver overført på den måde, men man kunne jo selvfølgelig spørge ind til det tak for dit input 

Anmeld Citér

28. april 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Hej 

Jeg tror bare jeg ville starte med at sige til dp at det da er underligt som jeres datter lugter af røg når hun kommer hjem fra dagplejen, og om hun har nogen idé til hvordan det kan være ... 

Synes dp skal have en chance for at ændre på hvor det er hendes mand eller gæster ryger - hvis det er det der gør det .. for hvis det kun er en lille smule røglugt er chancen for at det bare er gæster der ryger i nærheden af sovested ret stor ... Hvis det er meget røglugt ville jeg bare fortælle så at I helst så der ikke blev røget i nærheden af  jeres datter ...

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Jeg synes i skal lade det ligge nu også, når i ikke har nævnt det før i løbet af de 2 år, men det er selvfølgelig rigtig træls at jeres datter lugter af røg når hun har været i dp 

Ja vi skulle måske have nævnt det noget før, hvis det var....tak for dit input 

Anmeld Citér

28. april 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg tror bare jeg ville starte med at sige til dp at det da er underligt som jeres datter lugter af røg når hun kommer hjem fra dagplejen, og om hun har nogen idé til hvordan det kan være ... 

Synes dp skal have en chance for at ændre på hvor det er hendes mand eller gæster ryger - hvis det er det der gør det .. for hvis det kun er en lille smule røglugt er chancen for at det bare er gæster der ryger i nærheden af sovested ret stor ... Hvis det er meget røglugt ville jeg bare fortælle så at I helst så der ikke blev røget i nærheden af  jeres datter ...

Ja jeg tænker heller ikke at vi vil klage over, ( lidt misvisende overskrift)  men bare nævne det for hende, både dp mor og manden ryger, men om de ryger i huset eller sammen med børnene ved jeg ikke, tænker at det måske kan sidde i deres tøj og så blive overført når børnene er oppe ved dem...

Tak for dit input 

Anmeld Citér

28. april 2016

Abracadabra

Jeg ville klage. Det er da dybt kritisabelt, at der er så meget røg omkring småbørn. Det er på ingen, ingen måde i orden. 

Anmeld Citér

28. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Selvfølgelig er det ikke ok. Men I har accepteret det i flere år uden at sige noget og iøvrigt været glade for hende. Så synes jeg, det er dårlig stil at sige "farvel og tak for alt" med en klage over hende. 

Anmeld Citér

28. april 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Self ska i da ik klage nu. Hvis det havde været så stort et problem, sku i ha sagt det fra starten af!!

theas første dp's mand røg, når ungerne var gået hjem, og vi ku da sagtens lugte røg på tøjet, men han røg aldrig inde, når der var børn.

Med mindre der er kommet nye regler, må de godt ryge i deres eget hjem, efter arbejdstid. 

Det er jo ligesom noget man må tage et valg omkring, når man vælger dp, fremfor feks vuggestue. Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.