Ja jeg føler mig ærligt lidt ramt
vi har haft utrolig meget gennem det sidste år. De af jer som kender mig må gerne respektere anonymiteten. vi har 4 børn hvoraf den ældste lige er blevet 5. Vi er lige flyttet, så vi kunne få mere plads til børnene, så de både har hver deres værelse og en stor stue at lege i, kun til dem og hvor de kan udfolde sig
da jeg henter vores nr 3 i dagplejen, ytrer hun da lige en bekymring! Hun har generelt virket lettere mobset over at jeg går hjemme og så får børnene passet ( er ledig fleksjobber men har været en del på barsel)
dp har ofte fået gratis fridage hvis det kun var vores børn som var afsted.
Nå men da jeg henter vores nr 3, mener hun så, at han er forsømt og ikke får nok tid, og vi ikke giver ham nok opmærksomhed. De 2 store kan andre ting så de er ofte ved farmor og farfar på hygge visit, ca 1 gang hver uge til hver anden uge. Nogle gange mere. I den tid har vi kun de små hjemme. Da de ikke fik mere end 2 ugers sommerferie, fik de ud over det efterårsferie og var hjemme nok sammenlagt 2-2.5 fra før jul til efter jul, noget efter jul var dog grundet sygdom. Siden 2 feb talte min mand frem til 22 beskeder, pålydende at han holdt fri den dag, derudover kommer så fri i firbindelse med helligdage og alle de gange vi bare har sagt dagen før at han holdt fri og 1 uges ferie,for 2 uger siden og har allerede 1 planlagt ferie om 2 uger igen.
Jeg blev ærlig talt ked af det og vred. Synes virkelig vi prøver at fordele sol og vind lige mellem de 4 og imødekomme deres behov. Men vi ved da godt at vi ikke har samme tid til 4 som man har mdd kun 1 barn eller 2 børn.
Hun mente ihvertfald jeg skulle holde ham hjemme, de 2 dage hun skulle være fraværende, men passede desværre ikke da jeg havde nogle vigtige ting de 2 dage. Hun sagde direkte hun talte barnets sag og pga forkølelse var han jo nok også ved at blive syg
nu har han været 2 dage hos vores kommende dagpleje. Hun var så begejstret. Nævnte intet om sygdom, men at han havde hygget og været i hopla, givet så mange krammere og hvor dejlig og skøn han var
er godt nok ked af at få sådan en med på vejen og har faktisk lidt ondt i maven over at sende ham, de sidste 2 dage tilbage ved vores dp, da han alligevel starter ved den nye på mandag. Overvejer om jeg skal få ham passet ved bedsterne torsdag og holde ham helt hjemme fredag