Bankende hovedpine, i samme side?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2016

marie_jon

gokkelok skriver:

Jeg synes det lyder mest som migræne. Man behøver ikke være lysfølsom for det. 

Prøv at skrive hovedpine dagbog, hvor du skriver dato, behandling og symptomer, så kan lægen bedre stille en diagnose. 

Hvis du må og kan tåle det, så prøv at tage 2 treo næste gang, så snart du kan mærke det er på vej. De er bedre til hovedpine oh gide til migræne. 

Super godt råd tak����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

marie_jon

LayLow skriver:

Jeg lider af (muligvis) af det samme du beskriver... Det er selvfølgelig svært at sige om det er nøjagtig det samme 

jeg har haft det i flere år hvor jeg er blevet behandlet for migræne osv, intet hjalp... i januar tog jeg så til tandlæge i desperation, eftersom hverken læge, fys eller kiropraktor kunne hjælpe... Det viste sig så at jeg har skævt bid og jeg har overanstrengt min kæbe i så stor en grad at tandlægen har henvist mig til en kæbepædagog (en der afspænder kæber) efter jeg fik det konstateret i januar har jeg været så bevidst om det at jeg måske har det max en gang om måneden nu...

så vil da muligvis anbefale dig en tandlæge 

Ej hvor er det pudsigt du skriver det! Det præcis samme sagde min FYS. Hun mente måske jeg bider skævt sammen når jeg sover. Kommer dit også når du vågner om morgenen?? 

Anmeld Citér

26. april 2016

LayLow

maria_jo skriver:

Ej hvor er det pudsigt du skriver det! Det præcis samme sagde min FYS. Hun mente måske jeg bider skævt sammen når jeg sover. Kommer dit også når du vågner om morgenen?? 

Det kommer mest i løbet af dagen og sjældent om morgenen... Men det er når jeg anstrenger mig i løbet af dagen, så bider jeg sammen og det går direkte i den øverste del af kæben, i tindingen og omkring øjet, kun i den ene side

jeg har fået lavet en aflastningsskinne hos tandlægen jeg skal sove med så den aflaster kæben i løbet af natten, da jeg til tider ikke kan sove for det... den skulle aflaste kæbepartiet helt op til ørene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.