Eksperthjælp: Gener efter kobberspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. april 2016

Vivi Hollænder

Hej
Jeg har fået sat en kobber spiral op for ca. 2 måneder siden. Den har givet mig en del smerter nedadtil i begge sider og tværs over underlivet. Jeg har været i 10 dages antibiotika behandling med metronidazol og lymecyclin. Og smerterne var væk mens behandlingen stod på og en uge frem. Men nu mærker jeg præcis de samme smerter igen. De trækker en anelse ned i højre ben. Smerterne er ikke konstante, men de kommer og går med jævne mellemrum. Jeg er naturligvis bekymret for hvad det kan være der er årsag til smerterne. Jeg har læst flere steder at anlægning af spiral kan give komplikationer, men kan det virkelig passe man skal have så ondt? Hvor lang tid efter en undelivsbetændelse kan smerterne varer ved?
Håber det er hjælp af hente et sted fra. Da jeg ikke kan finde noget som helst om det på nettet.
Venlig hilsen
Lisbeth

Vivis svar

Kære du 

Det er ikke usædvanligt at enkelte har gener i flere måneder efter spiraloplægning. Men de skal være aftagende og jeg synes bestemt at du skal gå til lægen og få et ekstra tjek ud fra, det du beskriver.

Kærlig hilsen

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.