MummiT skriver:
Nja, hun virker mere ligeglad med tisseriet, end prutteriet 
Efter de 2 første gange er hun faktisk kommet før hun skulle lave prut hver gang. Men med tis er hun kommet en del gange bagefter. Hun bliver lidt overrasket og siger "helt vådt!"
Men ved at sætte hende på potten ca 1 gang i timen har jeg da fanget det et par gange 
Jeg tænker også umiddelbart at give hende ble på, på mandag, men vil fortælle pædagogerne om succeseen med potten her i weekenden og spørge om de ikke vil forsøge at få hende på toilettet en gang i timen 
Næste weekend skal hun dog hjem til far, og der får hun nok ikke lov til at rende uden ble, med mindre hun er helt uden uheld herhjemme først
Hvordan er det gået hos jer idag?
Her har hun haft 2 uheld idag
Dog har hun så også kun tisset på potten 1 gang... Og hun kom pludselig ud til mig og sagde "HOV mor" Jeg gik efter, og hun havde helt selv taget potten og lavet lort på den
Og da hun var i bad til aften begyndte hun pludselig at pjevse og siger "potte". Tager hende hurtigt op, og sætter hende. Og ungen tisser med det samme 
Det er altså vildt! Jeg giver hende 3 ekstra par underbukser og bukser med imorgen, og siger at det er op til vuggestuen om de vil forsøge uden ble. Men vi tager den ihvertfald af herhjemme nu.
Men regner bestemt med, at efter næste weekend, så er det altså uden ble også i vuggestuen 
Men det er ikke meget, kun at tisse 3 gange. Synes ellers hun har fået fint med væske. Men hun tissede så også meget de 3 gange
Så måske er det bare det hun har skulle idag 
Anmeld
Citér