Kan jeg selv fjerne min spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg har nu haft en hormon spiral i 1 år. 

Og jeg har blødt HVER eneste dag siden jeg fik den sat op :-( 

jeg har været til scanning 3 gange på sygehuset for at tjekke at den sidder rigtigt, og det gør den... 

Lægerne bliver ved med at sige at jeg skal give det tid. Men jeg er ved at blive sindsyg!!! Blødning hver evige eneste dag i 1 år  

min mand og jeg har intet sexliv mere pga det.... Vi har haft sex 4 gange på det sidste år fordi jeg føler mig SÅ ulækker! Jeg går heller ikke i svømmehallen mere, og lalandia og lignende er helt udelukket til stor ærgelse for mine børn :-( 

jeg har sådan lyst til at rive lortet ud! Min egen læge eller gynækolog på sygehuset vil jo ikke!!!! 

Håber nogen kan hjælpe med et godt råd 

Selvfølgelig vil de det. Du skal bare sige til dem at det skal de.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Åh lige nu lyder tanken om at jeg aldrig mere skulle bløde virkelig rar!!  

Men ja så har man selvfølgelig ikke den månedlige "sikkerhed" for at man ikke er gravid... 

Jeg kan også tydeligt mærke trådene på min spiral... Det var derfor at tanken om at hive den ud selv opstod. 

Min mand kan desuden også sagtens mærke spiralen de få gange vi har haft sex  jeg er virkelig bange for at den skide spiral snart ødelægger vores ægteskab! 

min kæreste kunne til tider også mærke den, men ikke noget dee generede ham. Men du kan få klippet trådene lidt kortere, hvis de er til gene når I har sex. 

Jeg fik dem klippet kortere fordi jeg følte at jeg kunne mærke dem når jeg bevægede mig

Anmeld Citér

22. april 2016

Babilooo

Jeg har hormonspiral og får estrofem tabletter ved siden af. Jeg ville bløde hvis det kun var spiralen jeg havde. 

Jeg blødte ca 3-4 måneder efter den blev sat op men ikke kraftigt.

og med mindre det er meget blødning kan du jo bare vaske dig lige inden sex.

Anmeld Citér

22. april 2016

Babilooo

Og med tampon kan man sagtens bade .. Igen hvis det ikke er meget blødning så det render ud af en.

Anmeld Citér

22. april 2016

tossen93

• Der er også mulighed for at bruge pessar istedet for kondom. Det ville jeg foretrække som alternativ til hormonspiral.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.