Børn må ikke blive forbrændt i solen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ønsker du hjælp og vejledning til at beskytte dit barn imod at blive forbrændt i solen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.657 visninger
14 svar
14 synes godt om
20. april 2016

mardan

Kære mødre og fædre,

Jeg er snart færdiguddannet læge og har igennem de sidste 4 år arbejder med hudkræft og særligt modermærkekræft. Dette opslag er ikke en reklame, men et forsøg på at nå ud til forældre med små børn, som bekymrer sig om solens skadelige stråler.

Jeg er meget interesseret i at komme i kontakt med jer, da vi arbejder på at finde en løsning, som kan hjælpe og guide forældre til at beskytte deres børn mod at blive forbrændt i solen. Både på kort sigt, på grund af smerte og ubehag og på længere sigt for at forebygge udvikling af sygdom i huden. Jeg vil meget gerne høre jeres mening – gerne i kommentarfeltet herunder, på email eller til en kop kaffe, hvis du har lyst. Bekymrer du dig om solens stråler og solbeskyttelse til dit barn? Er du usikker på, hvornår dit barn kan lege udenfor? Hvilken SPF faktor solcreme, der skal anvendes? Og hvornår solen er for kraftig? Eller er det IKKE noget, som du tænker over? Del gerne alle dine tanker  

Vi ønsker at udvikle en app som kan alarmere og guide i forhold til solcreme, ophold indendørs og mængde af kraftige solstråler, som kan hjælpe forældre, så de kan tage de rigtige forholdsregler i solen. På den måde bliver det nemmere at beskytte børn imod at blive forbrændt i solen.

Jeg håber meget, du vil dele din mening. Mange tak.

Mvh Maria

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

tarkoflen