Hjælp til "udslæt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.812 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2016

CarinaSRP

Hvad kan dette være ? Kan ikke finde ud af, om det bare er strukturen i huden. Min søn på to år havde relativt høj feber to døgn og nu er dette kommet. Det er svært at se på et billede. Synes det er markant ved badning. Det er kun på arme og ben lige umiddelbart.

Har I set det før? Det er under huden ikke noget man kan mærke.

måske er det bare de små kar i huden, men det ser lidt mystisk ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

GrønStjerne

Altså jeg ved ikke rigtigt hvad det mere præcist er, men mine børn har haft noget lignende i forbindelse med sygdom. Altså uden at jeg har tænkt det "var noget".

Hvis du er usikker ville jeg da lige ringe til lægen engang, men umiddelbart ville jeg ikke være bekymret hvis det var en af mine børn - hvis de vel og mærke ellers havde det godt. Hvis der kom feber, eller de blev dårlige igen ville jeg self. ringe.

Anmeld Citér

20. april 2016

CarinaSRP

GrønStjerne skriver:

Altså jeg ved ikke rigtigt hvad det mere præcist er, men mine børn har haft noget lignende i forbindelse med sygdom. Altså uden at jeg har tænkt det "var noget".

Hvis du er usikker ville jeg da lige ringe til lægen engang, men umiddelbart ville jeg ikke være bekymret hvis det var en af mine børn - hvis de vel og mærke ellers havde det godt. Hvis der kom feber, eller de blev dårlige igen ville jeg self. ringe.

Han har det helt fint og feberen er væk, men undrer mig bare over, hvad det kunne være det kan måske bare være de små lymfekar efter en infektion, når immunforsvaret har været på arbejde.

Anmeld Citér

21. april 2016

CarinaSRP

21. april 2016

gokkelok

Mine piger ser og mig selv ser sådan ud når vi fryser. Måske fordi vi er meget blege at man kan se det. 

Anmeld Citér

21. april 2016

CarinaSRP

gokkelok skriver:

Mine piger ser og mig selv ser sådan ud når vi fryser. Måske fordi vi er meget blege at man kan se det. 

Ja det kunne det nemlig ligne, men han har det pludseligt konstant uanset om han er varm eller kold/har tøj på eller ej?:/

Anmeld Citér

21. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Er det ikke bare hud marmorering, som er almindeligt at få ved/efter sygdom? 

Prøv at spørg Abracadabra herinde. Hun er vist nok læge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.