Anonym skriver:
Jeg har valgt at slå anonym knappen til begge steder. Så i kan svare frit
Hvad tjener i om året før skat ?
hvad har i to rådoghed om mdr når alt er betalt ?
vi står og skal i banken om
evt huskøc og jeg er noget nervøs ;(
vi tjener ca 45000kr før skat tilsammen - da jeg er på barsel. Så min løn ligger kun på 10000 før skat. Men skal starte op som selvstændig dagplejer om et år.
Vi har en gæld på 150,000 hvor det meste er bil lån.
vi har udbetalingen til huset
men er det ikke noget med at nu hvor vi har 3 børn så skal man have et rådigheds Beløb på næsten 20,000 ?;(
hvad hulan skal man bruge så mange penge på ? Vi bruger max 6000 om mdr og det inkl take away mad i ny og næ.
Mand knap 500.000
Kvinde Ca 70.000
2 børn en skole (med betaling) q i dp, hus (betalt kontant) bil (betalt kontant), manden har vist en betydelig del i banken (værdi papir, kontakter) men vi rør dem aldrig.
Min indkomst er ret lav, men tiltrods for det går vores kontoer aldrig i minus (i forhold til hvad der kommer ind hver måned og hvad vi bruger)
Rådighed beløb ved jeh faktisk ikke, da vi aldrig bruger det... Ud over mad post. Så bruger jeg de få penge der er på min konto til div, samt børnepenge (fra hver 3 måned) til det der mangler... Der er nok, men vi er heller ikke dem der shopper. Har personlig forbrug i stor stil mm.... Der ryger til madpost, fodbold øl, tøj til ungerne, sjældent til voksne, osv... Tænker vi vel har omkring 6000 i plus hver måned som vi ikke rør...
Jeg ville simpelthen ikke vide hvad de sku bruges på, og bruge dem bare fordi de er der er slet ikke min stil