Huskøb 2 voksne 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2016

God-mor

alenemor42 skriver:

Køber i alle kun hus gennem jeres bank?

Jeg ville gå til kredit foreningerne og høre hvad de kan tilbyde og sammenligne med hvad banken tilbyder. Der kan være stor forskel

Kreditforeningerne låner jo kun 80 % ag boligenspris og de resterende 15 % skal du låne i banken. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

alenemor42

God-mor skriver:

Kreditforeningerne låner jo kun 80 % ag boligenspris og de resterende 15 % skal du låne i banken. 

Nej dem kan man som regel også låne hos kreditforeninger stadigvæk som boliglån og ikke realkreditlån selvfølgelig

Anmeld Citér

20. april 2016

God-mor

alenemor42 skriver:

Nej dem kan man som regel også låne hos kreditforeninger stadigvæk som boliglån og ikke realkreditlån selvfølgelig

Ok, det vidste jeg ikke :-) 

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym

Vi er to voksne, en teenager og 2 børn. Vi har et rådighedsbeløb på ca. 15.000 om måneden. Det er fint, og af dem sætter vi yderligere penge ind på vores opsparing.

Vi har tilsammen en indkomst på små 70.000 kr før skat pr. måned.

Hvilket giver 840.000 om året før skat. Dertil kommer skattefrie kørselsespenge, og engangstillæg. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym

Min mand er overlæge og tjener 61.500 kr om måneden. Jeg er advokat og tjener 53.800 kr om måneden. Så vi tjener til sammen 115.300 kr om måneden. Vi har en gæld på vores villa, men lånet gælden er betalt ud til efteråret

Vi har tre, snart fire, børn og vi har ingen problemer med hvad de overskydende penge skal bruges til. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min mand er overlæge og tjener 61.500 kr om måneden. Jeg er advokat og tjener 53.800 kr om måneden. Så vi tjener til sammen 115.300 kr om måneden. Vi har en gæld på vores villa, men lånet gælden er betalt ud til efteråret

Vi har tre, snart fire, børn og vi har ingen problemer med hvad de overskydende penge skal bruges til. 

Jeg mente selvfølgelig at de overskydende penge er til opsparring, ferier, fester osv.

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har valgt at slå anonym knappen til begge steder. Så i kan svare frit 

Hvad tjener i om året før skat ?

hvad har i to rådoghed om mdr når alt er betalt ?

vi står og skal i banken om

evt huskøc og jeg er noget nervøs ;( 

vi tjener ca 45000kr før skat tilsammen - da jeg er på barsel. Så min løn ligger kun på 10000 før skat.  Men skal starte op som selvstændig dagplejer om et år. 

Vi har en gæld på 150,000 hvor det meste er bil lån.

vi har udbetalingen til huset 

men er det ikke noget med at nu hvor vi har 3 børn så skal man have et rådigheds Beløb på næsten 20,000 ?;(

hvad hulan skal man bruge så mange penge på ? Vi bruger max 6000 om mdr og det inkl take away mad i ny og næ.

Vi har Ca. 45-50.000 udbetalt om mdr. Rådighedsbeløb er Ca. 18.000 - vi bruger en del på renovering og ellers lever vi godt. Vi er 2 voksne og 3 børn og bor i en dyr kommune. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym

Vi er 2 voksne og 1 barn, vi har et rådighedsbeløb på 9.500, vi købte hus til 2,5 i oktober. 

Vi har kun 31.000 før skat, da jeg er studerende ☺️

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har valgt at slå anonym knappen til begge steder. Så i kan svare frit 

Hvad tjener i om året før skat ?

hvad har i to rådoghed om mdr når alt er betalt ?

vi står og skal i banken om

evt huskøc og jeg er noget nervøs ;( 

vi tjener ca 45000kr før skat tilsammen - da jeg er på barsel. Så min løn ligger kun på 10000 før skat.  Men skal starte op som selvstændig dagplejer om et år. 

Vi har en gæld på 150,000 hvor det meste er bil lån.

vi har udbetalingen til huset 

men er det ikke noget med at nu hvor vi har 3 børn så skal man have et rådigheds Beløb på næsten 20,000 ?;(

hvad hulan skal man bruge så mange penge på ? Vi bruger max 6000 om mdr og det inkl take away mad i ny og næ.

Mand knap 500.000

Kvinde Ca 70.000

2 børn en skole (med betaling) q i dp, hus (betalt kontant) bil (betalt kontant), manden har vist en betydelig del i banken (værdi papir, kontakter) men vi rør dem aldrig.

Min indkomst er ret lav, men tiltrods for det går vores kontoer aldrig i minus (i forhold til hvad der kommer ind hver måned og hvad vi bruger) 

Rådighed beløb ved jeh faktisk ikke, da vi aldrig bruger det... Ud over mad post. Så bruger jeg de få penge der er på min konto til div, samt børnepenge (fra hver 3 måned) til det der mangler... Der er nok, men vi er heller ikke dem der shopper. Har personlig forbrug i stor stil mm.... Der ryger til madpost, fodbold øl, tøj til ungerne, sjældent til voksne, osv... Tænker vi vel har omkring 6000 i plus hver måned som vi ikke rør...

Jeg ville simpelthen ikke vide hvad de sku bruges på, og bruge dem bare fordi de er der er slet ikke min stil 

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er virkelig ikke for at være fræk ellee andet.... Men jeg bliver nød til at høre, hvis det selvfølgelig er ok...

Hvad bruger i pengene på? For mig er set svimlende beløb i forhold til hvad jeg er vant til.. Ud over afbetaling på lån, i huset.... Hvad vægter i så at bruge penge på?

Igen undskyld, men er simpelthen så nysgerrig...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.