Hvordan er det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2016

Anonym

Hun gør det da kun fordi ingen har sagt nej. 

Mht. Mælk. Så tag andre alternativer med. Og en bon så kan hun se hvor hun skal købe ind og hvordan hendes mad budget skal prioriteres. Når du har en læge bag så skal hun jo være behjælpelig. For mig lyder hun noget sløset.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hun gør det da kun fordi ingen har sagt nej. 

Mht. Mælk. Så tag andre alternativer med. Og en bon så kan hun se hvor hun skal købe ind og hvordan hendes mad budget skal prioriteres. Når du har en læge bag så skal hun jo være behjælpelig. For mig lyder hun noget sløset.

Jeg har et barn der rigtig gerne vil have vand, saftevand er No go.... Hvilket for mig gør det mere undrende at hun ikke vare giver barnet vand... Istedet for at bryde en aftale...

Anmeld Citér

20. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Altså min datters dp har haft fri nogle gange.. Tror det er 4-5 gange.. Den ene gang en hel uge.. 

Det har været på grund af kurser, ferie der skulle afholdes, og så lidt sygdom. 

Min datter kommer i gæstedagpleje som hun kender rigtigt godt, så det er ingen problem  

jeg ville snakke med dp om mælken igen...

Anmeld Citér

20. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Igen har mit barns dagpleje fri... Det sker flere gange i måneden, udover det modtager vi sms'er om en nabo eller andet må se efter mens de sover fordi dp skal til fys eller andet...

Hvor tit har jeres dp fri?

Vi har meget tydeligt sagt at vores barn ikke skal have mælk, da hans mave går helt i stykker af det..... Det er både rigtig træls men ikke mindst synd barnet skal døje med ekstrem luft i maven, uro i maven og tynd afføring...

Vi har sagt hvorfor og troede vi var enige, vi har så undret os over at det ikke blev bedre, nogle dage ved afføring er der så meget luft med at et bad er nødvendigt...og man er ikke i tvivl om maven genere ham... 

Men da vi en dag snakker, siger hun jamen han spiser så godt og drikker mindst et glas mælk hver dag....suk....

I ferie mm hvor han er hjemme uden at få mælk ser vi straks bedring....

Er det normalt at man giver mælk osv selvom forældre har udtrykte ønske om dette ikke ønskes..

Den med mælken måtte vi ikke vælge fra i vuggestuen ihvertfald. Vores søn kunne godt tåle lidt mælk, men slet ikke i de mængder de gav. Så han havde mavekneb den første måned indtil hans system havde vænnet sig til det. De skal følge sundhedsstyrelsens retningslinjer så hvis der ikke er lægeerklæring er der ikke noget at gøre ... 

Anmeld Citér

20. april 2016

A-1995

Vores dp mor har også temmelig ofte fri. I hvert fald minimum 1 gang hver 14. Dag..

de har jo temmelig mange afspadseringsdage de må tage pga de har 48 timer om ugen..

det er heldigvis ikke noget problem for os at hun har fri, og hun er derudover verdens bedste dagplejemor ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.