Baby sove i lift i vores seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2016

Diosa85

Molly90 skriver:

nogen der har erfaring med det? Tænker vi vil prøve lade ham sove mellem os i liften  han er ikke glad for sove i lift i sin Tremmeseng men er det risikabelt at jsn kommet i vores seng ? han er  kun 10 dage, gode råd søges 

Vil ikk mene at liften er nødvendig. Jeg har sovet med min søn hos mig siden han blev født. I starten i en babynest men da han blev et par måneder så bare direkte i sengen og der sover han stadig ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

migxher

Molly90 skriver:

Min kæreste vil slet ikke have ham liggende i sengen uden nogen form for beskyttelse han er så inderligt bange for at mase/kvæle ham  så derfor tænker jeg liften den kan vel ikke skade ham. 

Det sker uhyre sjældent at en forældre maser sit barn i søvne. Når det sker er det fordi forældrene er påvirket af alkohol eller stoffer eller stærk medicin. Så medmindre din kæreste er det, så er der altså ingen fare. 

Jo hvis en eller begge af jer ryger kan det udgøre en risiko i forhold til vuggedød.

Så længe baby har sin egen dyne, ikke er klædt for varmt på, og der ikke er nogen unødvendiger puder eller tæpper eller bamser og andre ting barnet evt kan blive kvalt i. Så er der altså ingen fare.  

Anmeld Citér

18. april 2016

Valle81

Vi har sovet med alle vores tre i liften mellem os den første måneds tid.

Vi kunne ikke lide at de ikke lå i den��

Det fungerede super fint��

Anmeld Citér

18. april 2016

gokkelok

Vi tog den ene side af tremmesengen og spandt den godt fat til sengen, så baby kunne ligge ved siden af mig i sengen (og babynest), og mig og far havde stadig en masse plads i sengen 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Camellia

Vores baby på 6 uger sover tit ved siden af mig, hvor jeg ligger i midten og det fungere fint.  Vi var også bekymrede i starten og havde ham i hans egen seng ved siden af.. Men Han sover bare bedst ved siden af mig 

Eneste minus er at min krop godt kan blive lidt øm af den samme stilling fordi jeg ligger helt stille, når han er ved siden af. 

Anmeld Citér

19. juli 2016

alenemor42

Jeg har haft alle 3 børn liggende i liften mellem os.... det fungerede fint ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.