Baby sove i lift i vores seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.777 visninger
15 svar
5 synes godt om
18. april 2016

Mortil2drenge<3

nogen der har erfaring med det? Tænker vi vil prøve lade ham sove mellem os i liften  han er ikke glad for sove i lift i sin Tremmeseng men er det risikabelt at jsn kommet i vores seng ? han er  kun 10 dage, gode råd søges 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

migxher

Tag ham endelig over til jer spørger du mig vil jeg nu også mene at liften er unødvendig. Vores dreng har altid bare sovet ved siden af mig. Med sin egen dyne selvfølgelig.

Anmeld Citér

18. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Molly90 skriver:

nogen der har erfaring med det? Tænker vi vil prøve lade ham sove mellem os i liften  han er ikke glad for sove i lift i sin Tremmeseng men er det risikabelt at jsn kommet i vores seng ? han er  kun 10 dage, gode råd søges 

Min datter sov i min seng fra hun blev født til hun blev 4 mdr. Uden lift. Havde sådan en lille ramme (ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det), hvor der var pap i 2 af siderne, så man kunne ikke trille hen over hende, men hun var til at nå, og kunne nemt lige hive hende hen til mig mens jeg ammede(den korte tid jeg nu gjorde det). 

Det kan klart anbefales! - Tror en babynest ville kunne bruges lige så nemt som det jeg havde. Umiddelbart ville jeg ikke synes det var særlig rart med en lift i sengen fordi den er lidt stor og klodset at sove ved siden af, og fordi det gør det lidt besværligt at få baby hen til sig ved amning/flaske.. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Mortil2drenge<3

migxher skriver:

Tag ham endelig over til jer spørger du mig vil jeg nu også mene at liften er unødvendig. Vores dreng har altid bare sovet ved siden af mig. Med sin egen dyne selvfølgelig.

Min kæreste tør ikke have ham i sengen uden noget har prøvet ar tale med ham om det men så siger han bare han ikke vil sove i sengen 

Anmeld Citér

18. april 2016

Soonmom

Vores sover i liften på to stole ved siden af sengen og har gjort der fra start og der fungere super godt

De få gange han har ligget i sengen,  har både ham og jeg sovet virkelig dårligt og synes også det er en dårlig vane og give dem,  tænker det er lettere for dem når de skal på eget værelse at have sovet "alene"  fra start 

Anmeld Citér

18. april 2016

migxher

Molly90 skriver:

Min kæreste tør ikke have ham i sengen uden noget har prøvet ar tale med ham om det men så siger han bare han ikke vil sove i sengen 

Kan du så ikke bare ligge i midten og så baby ved siden af dig ? Og ellers må din kæreste jo sove på sofaen. Jeg ville klart vægte babys behov for tryghed over hans frygt. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Mamacita til 2 piger

Der anbefales at man ikke sover med baby i midten grundet vuggedød. Og det er helt klart ikke for sjov! 

Jeg kender til et par, der vågnede til en død baby! Så jeg vil absolut ikke negligere din kærestes følelser. De er særdeles velbegrundet. Jeg ved der er mange der gør det, men går det galt, så er det jo ligesom for sent. 

I kan købe en babynest, den er rigtig god til de små, hvis de skal sove i sengen. Der er ingen fare for at de ruller over kanten, og den kan ligge på din side, og du kan ligge i midten og i øvrigt ligge i ske med din kæreste, så i også bevarer lidt nærhed. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Molly90 skriver:

Samme med mine børns far. det var dog fornuftigt nok for han sover rigtig tungt og kan lave nogle voldsomme ryk.

nå, men jeg havde bare baby liggende ved siden af mig ind mod væggen. Jeg rører nemlig ikke en muskel når baby ligger ved siden af

en mulighed måske?

Anmeld Citér

18. april 2016

Mortil2drenge<3

Roselil skriver:

Samme med mine børns far. det var dog fornuftigt nok for han sover rigtig tungt og kan lave nogle voldsomme ryk.

nå, men jeg havde bare baby liggende ved siden af mig ind mod væggen. Jeg rører nemlig ikke en muskel når baby ligger ved siden af

en mulighed måske?

Min kæreste vil slet ikke have ham liggende i sengen uden nogen form for beskyttelse han er så inderligt bange for at mase/kvæle ham  så derfor tænker jeg liften den kan vel ikke skade ham. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Mullesmith

Molly90 skriver:

Vi har bare haft vores søn til at ligge imellem os uden lift eller noget. Fungerede fint og det er hyggeligt og nemt ift amning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.