Hvor ofte skifter I ble? Nyfødte og frem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2016

Sedigfor

SDD skriver:

Vi brugte omkring 10-18 bleer i døgnet. Den dag vi brugte flest var vi oppe på 21.  Nu bruger vi mellem 6-9 dagligt. Hun er snart 2. 

Bleer er ikke dyre!! De koster rundt regnet ca 2 kroner stykket. Vi bruger libero. 

Jeg synes ikke det er mange penge. Ikke i forhold til så meget andet. Byture, nyt tøj, nyt legetøj, nyt spil, spise ude... Osv. Bruger gerne de nødvendige penge på at hendes numse er(og var, da hun var mindre) fin og pæn. Så hellere vente nogle ekstra måneder med at tage til frisøren, eller droppe at købe lidt nyt tøj. Sådan har vi det jo nok alle sammen.

Det er nok bare hende der ikke kan huske hvordan det var dengang

Mine koster mindre stykket

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

migxher

I starten Ca 10 bleer i døgnet nu omkring 7 tror jeg. Lidt mere på dage hvor han skider meget. Han er 1 år. 

Nogen dage kan han skide 3-4 gange og gerne lige når han lige har fået tør ble 

Vi bruger den fra bilka, vores hedder de vist.

Anmeld Citér

18. april 2016

Tiggi

Mener også vi havde regnet med ca. 10 bleer i døgnet da Lea var lille.

Hun er nu 13 mdr og får skiftet ble hjemme kl 6, kl 17 og kl 20 + når hun så lige laver en lorteble. 

Derudover får hun skiftet mindst 2 gange i dagplejen. . Så må være 5 + når hun laver lortebleer, så vel 1-2 mere om dagen i snit. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Soonmom

Skifter efter behov,  primært når han har sovet (og før han skal sove om aftenen) Ca 6 bleer i døgnet vil jeg tro (han er to måneder i morgen) 

Anmeld Citér

18. april 2016

A-1995

Den lille på 5 mdr får skiftet ble omkring 6 gange om dagen lidt mere hvis han skider lige efter bleskift osv...

den store på knap 2 bliver skiftet 4-5 gange om dagen og så selvfølgelig hvis han skider..

Anmeld Citér

30. april 2016

Mortilah

Bruger dem fra Aldi- synes faktisk de er bedst. Jeg er ret ligeglad med prisen. Vi har en på 4 mdr og en på 2. Ved begge skifter jeg så snart jeg kan mærke de har tisset i bleen. Så kommet der en tør ble på ved ikke hvor mange bleer det er. Hvis vi er ude kigger jeg ikke efter og så sidder bleen nok lidt længere på

Anmeld Citér

30. april 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

okay jeg arbejder i vuggestue og ved godt det er en hele anden aldersgrupper men.  vi skifter når de skal sove efter de sovet efter mad og når de skal sove igen og efter . og når de har lavet slev følge.  Men en god regler med før de sover og efter 

Anmeld Citér

30. april 2016

Christabelle

Hmm skifter efter behov. Tror vi brugte 10-12 bleer da hun var nyfødt... Måske var det flere...

Hun er 2,5 år nu og vi bruger ca 5-6 bleer om dagen

Anmeld Citér

30. april 2016

GrønStjerne

Jeg synes ikke du er hysterisk - det lyder ret præcist som jeg gjorde med vores da de var så små.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.