Hvor ofte skifter I ble? Nyfødte og frem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.778 visninger
18 svar
14 synes godt om
18. april 2016

Anonym trådstarter

Hvor ofte skifter man ble på baby? Min pige er 2 måneder gammel og jeg skifter ble efter hvert måltid hun indtager. Min svigerfamilie synes, at jeg er hysterisk. At man ikke behøver skifte ble på baby hver anden time ca. og at bleer er dyre! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

Sedigfor

Jeg skifter næsten hver time . Bleer er ikke dyre. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

Vores datter kan nemlig kun tåle pampers (indtil videre). Jeg synes dog det er vildt latterligt. Hellere bruge flere penge på bleer end rød numse, svamp og hvad ved jeg.. 

Anmeld Citér

18. april 2016

(august)

Tror da de var nyfødte regnede jeg med 10 bleer i døgnet til de var ca 10mdr og derefter 7 bleer i døgnet. Så er der også en ekstra hvis nu der skulle komme lidt tynd mave og lignende 

Anmeld Citér

18. april 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Vores datter kan nemlig kun tåle pampers (indtil videre). Jeg synes dog det er vildt latterligt. Hellere bruge flere penge på bleer end rød numse, svamp og hvad ved jeg.. 

Nu er min datter også 1 år men hvorfor skulle de også rende rundt med en tung ble? 

Anmeld Citér

18. april 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hvor ofte skifter man ble på baby? Min pige er 2 måneder gammel og jeg skifter ble efter hvert måltid hun indtager. Min svigerfamilie synes, at jeg er hysterisk. At man ikke behøver skifte ble på baby hver anden time ca. og at bleer er dyre! 

Min datter er snart 2 år, og tror jeg skifter ble ca 5 gange i døgnet (nogle gange flere hvis hun laver lort kort tid efter hun har fået ny ble ) 1 af dem er en natble som hun har på 10-12 timer i træk. 

Da hun var baby skiftede jeg også hver time eller hver anden

Anmeld Citér

18. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi brugte omkring 10-18 bleer i døgnet. Den dag vi brugte flest var vi oppe på 21.  Nu bruger vi mellem 6-9 dagligt. Hun er snart 2. 

Bleer er ikke dyre!! De koster rundt regnet ca 2 kroner stykket. Vi bruger libero. 

Jeg synes ikke det er mange penge. Ikke i forhold til så meget andet. Byture, nyt tøj, nyt legetøj, nyt spil, spise ude... Osv. Bruger gerne de nødvendige penge på at hendes numse er(og var, da hun var mindre) fin og pæn. Så hellere vente nogle ekstra måneder med at tage til frisøren, eller droppe at købe lidt nyt tøj. Sådan har vi det jo nok alle sammen.

Det er nok bare hende der ikke kan huske hvordan det var dengang

Anmeld Citér

18. april 2016

L-Mortil3

Vi skifter når det er nødvendigt hehe synes ikke man kan sætte antal på...

Anmeld Citér

18. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hm.. Ca hver 3 time, og ellers ved behov, da han var helt ny.

Han sover dog fra 19 til 7, så der bliver han ikke skiftet. Det har han gjort siden han var 2 måneder. 

Efter han er startet i dagpleje bliver han skiftet kl 7, kl 11.30, kl 15 og kl 18.45.

Anmeld Citér

18. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Skifter efter behov. Kan se, lugte eller mærke det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.