Mastercard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2016

Anonym trådstarter

nilletøz skriver:

Hvad banke har du?

Det er nordea.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

LLT.

Anonym skriver:

Hmmm ikke særlig praktisk, især ikke når det netop er weekend.  Jeg må se hvad der sker i morgen.

Nej her var det os meget ubelejligt for hende

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vi har et Mastercard og vi har ikke brugt til forbrugsgrænsen på det.

Men vi kan her i weekenden ikke hæve kontanter i automaten... Er der nogle der ved hvorfor?

Automaten skriver at der ikke er dækning, men det passer ikke, for når jeg logger ind på kontoen kan jeg se at der er et langt større beløb til rådighed end det jeg vil hæve? 

Lidt frustrerende da jeg står og skal bruge kontanter. Har før kunne hæve kontanter på det.

Jeg prøvede at mit kort blev afvist mellem jul og nytår, selvom der var dækning, det viste sig at nets havde spærret pga. Mistanke om misbrug, ( uden at fortælle mig at de havde spærret det) jeg fik først et nyt kort i midten af januar....

Anmeld Citér

18. april 2016

rikke33n

Har i tanket? For de reserverer et hvis beløb på kortet..

Anmeld Citér

18. april 2016

Flødebollen

rikke33n skriver:

Kan det ik bare være problemer med Mastercard ? Det sker ret ofte at et eller andet går ned, så man ikke kan hæve og det ser ud som om der ingen penge står på kontoen

Anmeld Citér

18. april 2016

GrønStjerne

Det har min mand også prøvet, og som en anden skriver viste det sig at det var spærret pga mistanke om misbrug.

Vi fik et nyt kort og det var det. Men absolut skønt at det blev gjort i en weekend :/

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Kan det ik bare være problemer med Mastercard ? Det sker ret ofte at et eller andet går ned, så man ikke kan hæve og det ser ud som om der ingen penge står på kontoen

Jeg hælder også mest til at det er det der er galt. Det er bare super irriterende, at sådan noget altid sker i weekenden eller på helligdage. 

Har dog sendt udsteder,en mail nu, og håber på de svarer i dag. Vi løste kontant problemet, ved at låne fra vores store søn, men det er jeg simpelthen bare så ked af at måtte gøre. Æv!

Har en anden søn,der skal på lejr i dag, og han skulle jo have lidt lommepenge med. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

rikke33n skriver:

Nej det har vi ikke. Vi tanker altid med kontanter fordi de netop reservere så store beløb på kortet.

Har prøvet at tanke bilen på kort...reserveret 750kr udover prisen for benzin. En time senere kører min mand ind og tanker til plæneklipper for 50-100 kr...og atter reserveret 750 kr!! Så af skade bliver man klog! Jeg har ikke siden brugt kortet til at tanke, og jeg kommer heller aldrig til det igen. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Det har min mand også prøvet, og som en anden skriver viste det sig at det var spærret pga mistanke om misbrug.

Vi fik et nyt kort og det var det. Men absolut skønt at det blev gjort i en weekend :/

Der er bare ikke noget der indikerer at kortet skulle være blevet misbrugt. 

Vi har ikke brugt det meget, og kun mindre beløb. Og derudover er vi langt fra forbrugsgrænsen. 

Anmeld Citér

18. april 2016

GrønStjerne

Anonym skriver:

Der er bare ikke noget der indikerer at kortet skulle være blevet misbrugt. 

Vi har ikke brugt det meget, og kun mindre beløb. Og derudover er vi langt fra forbrugsgrænsen. 

Det var der heller ikke for min mands vedkommende. Det han fik forklaret er at der er nogle svindlere der prøver at hæve 0.01 kr på kortet (for at tjekke at det virker). Det er så lille et beløb at det åbenbart ikke bliver trukket eller skrevet på kontooversigt. Men så ved svindlerne at kortet virker, og kan senere trække småbeløb uden at det opdages. Derfor lukkede banken kortet med det samme da der var sådan en lillebitte hævning.

Det kan jo være der samme der er sket på jeres kort.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.