Mastercard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
20 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2016

Anonym trådstarter

Vi har et Mastercard og vi har ikke brugt til forbrugsgrænsen på det.

Men vi kan her i weekenden ikke hæve kontanter i automaten... Er der nogle der ved hvorfor?

Automaten skriver at der ikke er dækning, men det passer ikke, for når jeg logger ind på kontoen kan jeg se at der er et langt større beløb til rådighed end det jeg vil hæve? 

Lidt frustrerende da jeg står og skal bruge kontanter. Har før kunne hæve kontanter på det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Kan du evt have forsøgt at hæve flere penge end det man kan hæve pr døgn? 

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

AnjaHM skriver:

Kan du evt have forsøgt at hæve flere penge end det man kan hæve pr døgn? 

Nej,det vil jeg ikke mene. Har brugt i butikker og hævet et mindre beløb på 600 kr i fredags. Det er ikke brugt siden. 

Anmeld Citér

17. april 2016

Lucky05

Anonym skriver:

Nej,det vil jeg ikke mene. Har brugt i butikker og hævet et mindre beløb på 600 kr i fredags. Det er ikke brugt siden. 

Der kan ikke være reserveret et beløb, og sammenlagt med det du vil hæve, overskrider det der står på kontoen?  

Eller måske prøv en anden bank? 

Anmeld Citér

17. april 2016

Janey

Profilbillede for Janey

Hvor meget forsøger du at hæve? Der er et max på, hvor meget man kan hæve ad gangen på et Mastercard.

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Hvor meget forsøger du at hæve? Der er et max på, hvor meget man kan hæve ad gangen på et Mastercard.

500 kr vil jeg hæve....så det undre mig da helt vildt. Jeg fører desuden regnskab over hvad jeg bruger på det. Og når jeg nu kan se at der er langt fra 500 kr og op til min forbrugsgrænsen...

Det er virkelig sært. Men måske er der en Max grænse pr uge man kan overskride? Jeg har brugt ca 3500 kr siden sidste fredag...

Jeg har sendt en mail til udsteder af kortet nu. Har forsøgt at hæve i andre automater, men tør ikke i butikkerne i fare for at få det afvist.

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Der kan ikke være reserveret et beløb, og sammenlagt med det du vil hæve, overskrider det der står på kontoen?  

Eller måske prøv en anden bank? 

Har prøvet flere banker.

Jeg kan have overset et beløb, men det er i den mindre klasse, så det sammenlagt med det jeg vil hæve, ikke overstiger beløbsgrænsen. 

Jeg har sendt en mail til kort udsteder,så håber på svar i morgen.

Anmeld Citér

17. april 2016

LLT.

Min svigermor sq i lørdags også hæve i automat, der kunne hun kun hæve 700kr, trods der var dækning for langt mere og det var også mastercard, hun har endnu ikke fundet ud af hvorfor, så du er ikke den eneste med et mastercard der laver sjove ting i weekenden

Anmeld Citér

17. april 2016

nilletøz

Hvad banke har du?

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

LLT. skriver:

Min svigermor sq i lørdags også hæve i automat, der kunne hun kun hæve 700kr, trods der var dækning for langt mere og det var også mastercard, hun har endnu ikke fundet ud af hvorfor, så du er ikke den eneste med et mastercard der laver sjove ting i weekenden

Hmmm ikke særlig praktisk, især ikke når det netop er weekend.  Jeg må se hvad der sker i morgen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.