Skruk efter baby nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2016

Anonym trådstarter

Så skal jeg have fjernet spiral på mandag, er så nervøs for at lægen ikke kan fjerne den og jeg skal have en ny tid for at få den fjernet igen..

Alt i mig skriger på at få en baby mere.. Har lige fået den lækreste lille nevø d. 13 april

Årh den baby duft, de små lyde og de små fingre og tæer

andre der starter på pb lige om lidt ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Så skal jeg have fjernet spiral på mandag, er så nervøs for at lægen ikke kan fjerne den og jeg skal have en ny tid for at få den fjernet igen..

Alt i mig skriger på at få en baby mere.. Har lige fået den lækreste lille nevø d. 13 april

Held og lykke på mandag! 

Starter ikke pb, men skal have fjernet min p-stav d. 18/5 (og snakke om alternativ prævention).

Men jeg kender godt til det der med skrukheden! Mit indre skriger efter baby og graviditet og alt der hører med, men der går nok et par år før det bliver en realitet for mig

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Jeg fik fjernet min spiral for 1 måned siden, dog er vi ikke helt gået i gang endnu, men håber snart vi kommer i gang - det er så 3 barn når det lykkes..

forstår står udemærket hvordan du har det.. Hver gang jeg ser en barnevogn eller bebs hopper æggestokkene rundt

Held lykke

Anmeld Citér

16. april 2016

Linkaa

Anonym skriver:

Held og lykke

Vi er lige gået i gang med pb så lillesøster kan blive storesøster

Det er første cyklus vi prøver

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Åh ja den skrukhed - at sidde og læse på denne side gør det ikke bedre  

men vi har 2 dejlige børn fra 14 og 15 og har snakket rigtig meget om en 3. Til næste år gerne til sommeren 17 hvis det kan lade sig gøre. Med hensyn til os som værende klar er vi med men det er økonomien der halter lidt da jeg gerne skal være færdig med min uddannelse inden baby 3 melder sig (jeg har haft barsel med begge børn under uddannelse og arbejdsgiveren var jo ikke helt tilfreds da jeg kom og fortalte jeg ventede endnu en baby) dog er jeg lidt nervøs for at blive sygemeldt under næste graviditet for så bliver jeg ikke færdig. Men vi higer efter en sund og rask baby som rigtig gerne måtte have modsat køn af de andre ��

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

Hvor er jeg glad for vi er flere der skal til at starte 

Her har sønnen på 4 år bedt om en lillebror og en lillesøster det sidste halve år 

Bliver så fedt at kunne gøre ham til storebror 

Hele min krop skriger bare på at blive gravid Og få en baby 

Anmeld Citér

18. april 2016

Franzén

åh kender det godt. Vi er holdt op på ppiller i dag(tog den sidste i går) og nu må vi se hvor hurtigt det går denne gang. sidst tog det 3 måneder  

Vil så gerne have nummer to nu hihi 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

Sidst var jeg også på p-piller og der tog det også 3 mdr før jeg blev gravid.. Denne gang er det med spiral så er godt nok spændt på at se hvor længe der går

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.