Lidt irriteret over NOH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2016

GrønStjerne

Det lyder til at NOH er lidt mere modvillige i forhold til det med KS. Sikke en træls oplevelse.

Jeg har været igennem det samme, bare på Hvidovre, og der var det nærmest en halv sætning der blev brugt på det, fordi der var en notits i min journal.

Held og lykke med det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

Babilooo

Jeg fik det efter kort snak med jm. Hold da op en forskel

Anmeld Citér

15. april 2016

ESV

GrønStjerne skriver:

Det lyder til at NOH er lidt mere modvillige i forhold til det med KS. Sikke en træls oplevelse.

Jeg har været igennem det samme, bare på Hvidovre, og der var det nærmest en halv sætning der blev brugt på det, fordi der var en notits i min journal.

Held og lykke med det.

Men det der er så mærkeligt er at NOH er det hospital i region H der laver flest KS efter forespørgsel fra den fødende

Anmeld Citér

15. april 2016

ESV

Smølfine123 skriver:

Jeg fik det efter kort snak med jm. Hold da op en forskel

Min jordemor er helt på min side og har to gange skrevet at det anbefales at jeg får mit ønskede KS alligevel er de skader jeg stadig har fra første fødsel åbenbart ikke nok for lægerne hvilket jeg er uforstående over for men i det mindste har jeg fået en dato og det var rigtig rart at kunne lukke den diskussion

Anmeld Citér

15. april 2016

GrønStjerne

ESV skriver:

Men det der er så mærkeligt er at NOH er det hospital i region H der laver flest KS efter forespørgsel fra den fødende

Det lyder i mine ører som en helt oplagt grund til at de prøver at tale kvinderne fra det. At de har mange, og gerne vil begrænse antallet pga. prisen for det.

Godt at du har fået snakket med JM, og har en dato nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.