Lidt irriteret over NOH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
14 svar
17 synes godt om
15. april 2016

ESV

jeg fik for 6 år siden en dejlig datter, desværre ødelagde hun alt på sin vej ud og jeg endte med en grim 3 grads bristning og et langt smertefuldt efterforløb. Jeg talte forløbet igennem med dem på Herlev og fik tilsagn om et KS ved næste fødsel. Nu er jeg så 26+6 med lillesøster og vi er flyttet til Nordsjælland og der har ikke været andet en ballade med at få lov til et kejsersnit. Jeg har direkte fået af vide at fordi jeg ikke er blevet afførings inkontinent ved 1 fødsel så er det noget vrøvl at jeg ikke vil føde igen, men er det virkelig målet? Afføringsinkontinens!! Nu var jeg til ny lægesamtale igår og efter aftale med min JM (som er meget støttende i at jeg naturligvis skal have KS) pressede jeg på for få en dato. Det lykkedes men ikke uden et nyt 20 min  foredrag om hvor farligt er KS er, jeg er uddannet sygeplejerske og er fuldt ud klar over mulige konsekvenser og alligvel har der ikke været andet end ballade! Jeg er ærlig talt lidt irriteret bla står der i det første læge notat at jeg påstår jeg fik en slem 3 grads bristning men at dette må undersøges, hvad blev der af tillid til patienterne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2016

Troldemommi

ESV skriver: