Jeg synes du skal stå fast i din beslutning! Jeg skal selv have kejsersnit når jeg engang får en baby der vil sidde fast derinde. Først var det fordi jeg selv har været med til min venindes fødsel, som gik så galt som det kunne - og jeg skulle simpelthen ikke igennem det. Så det er blevet en angst for mig. I min sidste graviditet finder vi dog ud af, at de fleste i min nære familie har foranliggende moderkage, og min mor fik mig ved akut kejsersnit fordi mit hjerte stoppede med at slå, men det var grundet 10 (!!) blodpropper i livmoderen. Blev tjekket for om jeg var disponibel for blodpropper, og det er jeg.
Jeg er så glad for at jeg ved, at jeg skal have et kejsersnit. Det er meget mere trygt for mig.
Derfor synes jeg helt bestemt at du skal trumfe igennem at det skal du. Det er ikke kun dig som vil vælge det, men jo også fagpersoner. Det burde simpelhen være nok. Bliver helt irriteret, for selvfølgelig skal du have det kejsersnit - så du også kan slappe af og nyde resten af din graviditet og glæde dig til at møde din baby. Det er jo svært når man frygter sit forløb så meget!
En KÆMPE krammer din vej 
Anmeld
Citér