Barsel slut lige om lidt åååå nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2016

babyprojekt

tossen93 skriver:

Hvordan ved du at det er den eneste chance?

Det er det første job for en ssa inden for en lægepraksis der er slået op de 5 år jeg har været ssa . her i Nordjylland

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

esioul

babyprojekt skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtig 

Som ledig skal man hvis også acceptere 3 timers transport om dagen så vidt jeg kan huske  

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym

babyprojekt skriver:

Selv har svaret?

Ja hvis du er ked af at skulle tage det pga dit barn. Så ville du jo ikke nok ikke nyde dit job i sidste ende hvis du har dit hoved et andet sted 

Anmeld Citér

14. april 2016

God-mor

babyprojekt skriver:

Tja det er nok det mest optimale. Men man er jo også nød til at udfordre sig selv. 

Men så har du jo selv svaret, hvis du har det sådan at du gerne vil udfordrer dig selv :-) Så er det bare at gå efter det. 

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym

Min barsel slutter også snart, og mit job ligger næsten 2 timer transport væk. Begge mine børn vil desværre få lange dage 7-16 i skole og dagpleje) Jeg vil kun ha 1-1 1/5 time med dem om aftner, men jeg er hjem hver aften, ingen weekend eller helligdag arbejde. 

Jeg elsker mine børn højt, og kommer til at savne dem meget, men har ikke andre muligheder lige nu.

Anmeld Citér

14. april 2016

babyprojekt

esioul skriver:

Som ledig skal man hvis også acceptere 3 timers transport om dagen så vidt jeg kan huske  

Som ledig kan man hvis ikke være kræsen.

Anmeld Citér

14. april 2016

babyprojekt

Anonym skriver:

Ja hvis du er ked af at skulle tage det pga dit barn. Så ville du jo ikke nok ikke nyde dit job i sidste ende hvis du har dit hoved et andet sted 

Det er jeg uenig i. Lige nu har jeg de her følelser, men ved jo ikke om jeg bliver glad for det i Hals hvis jeg går efter det. Men jeg føler bare han er så lille lige nu, selvom han er 9 mdr.

Anmeld Citér

14. april 2016

babyprojekt

Anonym skriver:

Min barsel slutter også snart, og mit job ligger næsten 2 timer transport væk. Begge mine børn vil desværre få lange dage 7-16 i skole og dagpleje) Jeg vil kun ha 1-1 1/5 time med dem om aftner, men jeg er hjem hver aften, ingen weekend eller helligdag arbejde. 

Jeg elsker mine børn højt, og kommer til at savne dem meget, men har ikke andre muligheder lige nu.

Ååå øv. Men ja nogle gange må man bide i det sure æble

Anmeld Citér

15. april 2016

Anonym

babyprojekt skriver:

Det er jeg uenig i. Lige nu har jeg de her følelser, men ved jo ikke om jeg bliver glad for det i Hals hvis jeg går efter det. Men jeg føler bare han er så lille lige nu, selvom han er 9 mdr.

Så synes jeg du skal søge det?

Anmeld Citér

15. april 2016

Carina:-)

Noget i samme by.

Jeg har arbejdet med trælse tider i hårde jobs for at kunne være mest muligt sammen med mine børn.

Jeg ville aldrig kunne trives med kun at være weekendmor og tror at når du er splittet så ved du godt selv at det rigtige valg er dit  barn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.