Barsel slut lige om lidt åååå nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.462 visninger
21 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2016

babyprojekt

Hej.

Ej må bare ud med det her. 

Om lidt slutter barsel og Arbejds jagten er nu gået. Kan slet ikke overskue det. 

Især ikke når drømme jobbet ligger helt i Hals . det med at det tager en time hver vej. Kan jeg næsten ikke overskue, for så er der næsten ikke tid til at være sammen med Marcus , han er jo sikkert møj træt efter en dag i dagpleje fra 6 morgen til 15-16 om eftermiddagen. 

Jeg frygter den dag barslen er over.  

Nå men hvad ville i, gå efter drømme jobbet eller tag noget i den samme by jeg bor i. Er virkelig splittet her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

tossen93

• Jeg ville vælge et job tæt på. Børn er kun små en gang. Tiden med dem er vigtigere for mig.
  • Du kan altid finde et nyt job når han begynder i skole.

Anmeld Citér

14. april 2016

God-mor

babyprojekt skriver:

Hej.

Om lidt slutter barsel og Arbejds jagten er nu gået. Kan slet ikke overskue det. 

Især ikke når drømme jobbet ligger helt i Hals . det med at det tager en time hver vej. Kan jeg næsten ikke overskue, for så er der næsten ikke tid til at være sammen med Marcus , han er jo sikkert møj træt efter en dag i dagpleje fra 6 morgen til 15-16 om eftermiddagen. 

Nå men hvad ville i, gå efter drømme jobbet eller tag noget i den samme by jeg bor i. Er virkelig splittet her 

Udfra hvordan du har det nu, så ville jeg vælge et job tæt på jeres bopæl, hvis det er muligt. Hvis du allerede har det dårligt nu, ved tanken om arbejde langt væk og at miste for meget tid med din søn, så tror jeg umiddelbart du ville blive gladest for det. Som en anden skriver, så kan du altid søge videre, hvis du ændre mening :-) Held og lykke med det 

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym

Det er jo dig selv du skal spørge og ikke os.. Det lyder som om du allerede selv har svaret på dit spørgsmål. 

Anmeld Citér

14. april 2016

babyprojekt

tossen93 skriver:

• Jeg ville vælge et job tæt på. Børn er kun små en gang. Tiden med dem er vigtigere for mig.
  • Du kan altid finde et nyt job når han begynder i skole.

Ja det er rigtig, men dette er den eneste chance for at komme ind som ssa i et læge hus. Et drømme job. Men er splittet i min overvejelser. Men sundhedsplejerske opfordre mig og det samme gør min familie. 

Anmeld Citér

14. april 2016

babyprojekt

God-mor skriver:

Udfra hvordan du har det nu, så ville jeg vælge et job tæt på jeres bopæl, hvis det er muligt. Hvis du allerede har det dårligt nu, ved tanken om arbejde langt væk og at miste for meget tid med din søn, så tror jeg umiddelbart du ville blive gladest for det. Som en anden skriver, så kan du altid søge videre, hvis du ændre mening :-) Held og lykke med det 

Tja det er nok det mest optimale. Men man er jo også nød til at udfordre sig selv. 

Anmeld Citér

14. april 2016

babyprojekt

Anonym skriver:

Det er jo dig selv du skal spørge og ikke os.. Det lyder som om du allerede selv har svaret på dit spørgsmål. 

Selv har svaret?

Anmeld Citér

14. april 2016

esioul

babyprojekt skriver:

Hej.

Jeg ville tage det der er at få. Det er nemmere at få et nyt job når man har et 

Anmeld Citér

14. april 2016

tossen93

Hvordan ved du at det er den eneste chance?

Anmeld Citér

14. april 2016

babyprojekt

esioul skriver:

Jeg ville tage det der er at få. Det er nemmere at få et nyt job når man har et 

Ja det er selvfølgelig rigtig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.