Børnebøger om IVF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.976 visninger
20 svar
36 synes godt om
14. april 2016

modesty

Hej alle,

min søn er 4,5 og er ved at nå den alder hvor jeg begynder at tænke over hvordan og hvornår vi skal fortælle ham at han er IVF barn.

Er der nogen der ved om der findes børnebøger der på en nem og forståelig måde forklarer konceptet til børn?

På forhånd tak for svar. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

Diosa85

modesty skriver:

Hej alle,

min søn er 4,5 og er ved at nå den alder hvor jeg begynder at tænke over hvordan og hvornår vi skal fortælle ham at han er IVF barn.

Er der nogen der ved om der findes børnebøger der på en nem og forståelig måde forklarer konceptet til børn?

På forhånd tak for svar. 

Er der vigtigt at han ved det da? Bare sådan af ren nysgerrighed 

Anmeld Citér

14. april 2016

esioul

modesty skriver:

Hej alle,

På forhånd tak for svar. 

Jeg ved der findes nogle. Jeg kigger lige om jeg kan finde dem når jeg er hjemme :-) 

Anmeld Citér

14. april 2016

Flødebollen

modesty skriver:

Hej alle,

På forhånd tak for svar. 

Følger lige med. Må jeg spørge, hvorfor I vil fortælle ham det? Vi har selv en IVF baby på vej, så det er af een nysgerrighed - og ved han det?

Anmeld Citér

14. april 2016

Rauw

Gad vide om der findes en bog om at være sprunget kondom efter to flasker rom og cola barn? 

Anmeld Citér

14. april 2016

Diosa85

Rauw skriver:

Gad vide om der findes en bog om at være sprunget kondom efter to flasker rom og cola barn? 

Var det ikke en lidt ufølsom kommentar den her? 

Anmeld Citér

14. april 2016

Lisbeth1985

Rauw skriver:

Den kommentar er da yderst unødvendig og ufølsom!! 

Anmeld Citér

14. april 2016

Dorthe1986

modesty skriver:

Hej alle,

På forhånd tak for svar. 

Jeg kender til den her "slottet med de mange værelser" skrevet af Helene Goldberg og Maruska la Cour Mosegaard

Anmeld Citér

14. april 2016

Lisbeth1985

Dorthe1986 skriver:

Jeg kender til den her "slottet med de mange værelser" skrevet af Helene Goldberg og Maruska la Cour Mosegaard

Den er SŠfin��

Anmeld Citér

14. april 2016

Monski

Rauw skriver:

Ej undskyld det der kan du da ikke mene seriøst? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.