Overnatning ude 1. Gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Siger altså heller ikke der er noget problem. Jeg spørger hvordan i vidste hvornår jeres børn var klar til at overnatte ude. 

Det jeg mener er at du nok har svært ved det end at set er jeres søn som ikke er parat. Han virker tryg ved samværet i din beskrivelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

san

Anonym skriver:

Han er meget tryg ved sin far. Det er jeg ikk i tvivl om. 

Men far har aldrig puttet ham før så han kender ikk rutinerne. Sønnike sover i min seng om natten. Falder i søvn i sin egen og rykkes så over til mig i løbet af natten 

Men din søn lærer hurtigt at sådan putter mor og sådan putter far... At i ikke gør det ens, betyder ikke så meget, for jeres søn skal nok finde ud af det.. Mor gør det på sin måde og far gør det på sin... 

Anmeld Citér

12. april 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Tak for svar. 

Sønnikke er tryg ved far. 

Far er lidt usikker på nogen punkter. Men ikk noget der gør mig bekymret. Det er kun putte ritualet jeg kan bekymre mig lidt om. 

Han kan ikl udføre samme ritual nemlig 

Mine bærn har det fint med at sove hos andre og de putter helt andetledes. Lad dem finde deres eget hyggeritual

min mor putter helt andetledes end mig når hun passer .

Anmeld Citér

12. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Han er meget tryg ved sin far. Det er jeg ikk i tvivl om. 

Men far har aldrig puttet ham før så han kender ikk rutinerne. Sønnike sover i min seng om natten. Falder i søvn i sin egen og rykkes så over til mig i løbet af natten 

Jeg lavede en liste til far om de rutiner vi havde. Simpelthen punkt for punkt dagen igenne. Det var han super glad for, mest fordi han ikke rigtig havde haft hende alene. - Han havde dog stadig farmor som backup

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det jeg mener er at du nok har svært ved det end at set er jeres søn som ikke er parat. Han virker tryg ved samværet i din beskrivelse 

Ingen tvivl om at han er tryg ved samvær med sin far. 

Men der er jo forskel på 5 timer og 24 timer ?

Jeg har der svært ved det. Det ligger jeg ikke skjul på. Men ved også det er noget jeg bare skal overvinde 

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

san skriver:

Men din søn lærer hurtigt at sådan putter mor og sådan putter far... At i ikke gør det ens, betyder ikke så meget, for jeres søn skal nok finde ud af det.. Mor gør det på sin måde og far gør det på sin... 

Okay det er jeg glad for at høre. For det er min største bekymring. 

Men det er vel ikke unormalt at første nat så bliver urolig hos far?

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg lavede en liste til far om de rutiner vi havde. Simpelthen punkt for punkt dagen igenne. Det var han super glad for, mest fordi han ikke rigtig havde haft hende alene. - Han havde dog stadig farmor som backup

Farmor er også her som backup da han bor derhjemme indtil han får egen lejlighed igen. 

Punkt for punkt hjælper nok ikk rigtig her da det handler om slyngevugge han puttes i. Og sådan en har far ikke. Men kan forstå at han selv finder en rutine med far. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.