Ser du din partners nevøer/niecer som dine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2016

Julemusen

Min mands søster har to børn som jeg da ser som vores, både hans og mine, nevø og niece  Jeg knus elsker de to unger. De er jo familie. Mine børns fætter og kusine  Jeg forkæler dem meget og jeg nyder at have en plads i deres liv. Jeg skal være moster for første gang til sommer og regner da ikke med at det bliver anderledes end at være "tante" for de to børn min svigerinde har

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Av, det er dælme synd for drengen

Han kan jo ikke Gøre for, at han er opdraget som han er.

Uden tvivl forældrenes skyld. Men drengen bider og slår og når man siger til ham at man ikk vil have det, det gør ondt og jeg bryder mig ikke om det. Så sparker han eller tager legetøj og kaster efter mig.

udelukkende forældrenes mangel på opdragelse. 

Anmeld Citér

10. april 2016

JH12

Anja82 skriver:

Ja som overskriften siger - ser du din mands/kones nevøer og niecer som dine nevøer og niecer eller anser du dem som din mands/kones?

Ja det gør jeg helt bestemt  

Min mand og jeg er gift, vores børn er jævnaldrende med hans søsters.. 

Jeg ser dem helt klart også som mine niecer 

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym

Jeg ser ikke min mands niecer og nevø som mine, men vi ser heller aldrig familien og gør vi er det sjælendt særlig behageligt.

Min familie ser vi derimod tit og det er altid hyggeligt så ved han ser mine niecer og nevøer som hans egne.

Ser derimod hans datter som min egen. Vi har hende og så 2 fælles børn og hun er lige så meget mit barn som de andre er. Respekterer deres mor og hun mig. Ved at mores nye mand også betragter datteren som hans egen, så hun er bare heldig at have 4 voksne der vil gå gennem ild og vand for hende. Så hvis vi så min mands familie mere og det var hyggeligt tror jeg, jeg ville føle de var mine også

Anmeld Citér

11. april 2016

K&S

Anja82 skriver:

Ja som overskriften siger - ser du din mands/kones nevøer og niecer som dine nevøer og niecer eller anser du dem som din mands/kones?

JA...! Jeg er tante til 5 (min mands familie) og faster til 1 (snart 2). 

Jeg elsker dem alle lige højt, jeg har været en del af deres liv fra fødslen :-)

Anmeld Citér

11. april 2016

BigHope13

Har stemt ja,  men det har været både og.... Holder meget af nevøer og niecer,  og fordi der kun er på min kæreste side så tænker jer jeg ikke over hvordan det feks ville være at være moster isteder for tante.  

Før sagde jeg altid at vi feks skulle til Martins nervøs barnedåb.  Men nu har vi snart været sammen i 10 år og nu ligger det mig mere naturligt at sige min nevø, eller niece 

Anmeld Citér

11. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes det er svært! 

Jeg holder MEGET af min kærestes nevø. Han er en fantastisk lille dreng, og jeg nyder at tilbringe tid med ham. 

Men jeg oplever ikke, at drengens forældre, altså min svorger og svigerinde, betragter mig som drengens tante. Jeg er mere onkels kæreste og mor til hans fætter. 

Det er jo lidt ærgeligt, for jeg ser min svigerinde som tante til vores søn, og jeg håber bestemt at hun ser vores søn som sin nevø.

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym

Vi har mange dejlige unger på hver side, så det er bare blevet til VORES nevøer/niecer Men.... Skal jeg være helt ærlig, dybt inde, så har jeg nok et mere ømt punkt for min egen brors børn end de andre. Er bare glad for at være faster  Der bliver selvfølgelig ikke gjort forskel på gaver eller lignende, jeg føler nok bare et tættere bånd sådan overordnet. Ungerne er heldigvis bare en stor dejlig blanding af fætre og kusiner

Anmeld Citér

12. april 2016

slandramus

Selvfølgelig - alt andet kunne jeg slet ikke forestille mig (med mindre man har virkelig problematiske familieforhold mv.). Men rent teknisk ER min mands niece jo også min niece - altså logisk set...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.