Ser du din partners nevøer/niecer som dine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ser du din mands/kones nevøer og niecer som dine

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.191 visninger
18 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2016

Anja82

Ja som overskriften siger - ser du din mands/kones nevøer og niecer som dine nevøer og niecer eller anser du dem som din mands/kones?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

MHB

Nej, men det betyder ikke at jeg ikke holder af hende (der er kun en på min kærestes side). Jeg tænker hun er min kærestes niece, men jeg er hendes tante, og hun er mine drenges kusine. Men jeg opfører mig ikke anderledes overfor hende end jeg gør over for alle mulige andre børn jeg er tætte med... 

Anmeld Citér

10. april 2016

Kay

Tja min mands nevø der har Været dele barn hele sit liv og vi (jeg) meget sjældent ser han er 19 og har aldrig rigtig gidet resten af familien særlig meget ser jeg ikke som min nevø da jeg dårligt nok kender ham på trods af min mand og jeg har kendt hinanden i 7 år 

Men vores lille nevø på 1 1/2 år som er min mands brors søn (halv lillebror til den store på 19) som vi ser rigt tit er lige så meget min nevø  og jeg er tante    

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym

NEJ.... Det ville jeg normalt have gjort...

Men det er gang på gang blevet sat tyk streg under hvem der er biologisk og ikke i den familie... Og det ligges der ikke skjul på, samtidig med en kæmpe forskels behandling er igang...

Så nej, faktisk så har jeg det rigtig svært lige præcis med niecen pga mangeldende opdragelse fra forældrenes side 

Anmeld Citér

10. april 2016

MysteriousAngel

Ork ja. Hos os er vi én stor lykkelig familie. Så ja jeg ser dem som mine 

Anmeld Citér

10. april 2016

Christabelle

Altså jeg omtaler dem som min kærestes nevøer (ingen niecer), men holder lige så meget af dem som mine egne nevøer (heller ingen niecer, vores datter er eneste pige i familien). 

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym

Anja82 skriver:

Ja som overskriften siger - ser du din mands/kones nevøer og niecer som dine nevøer og niecer eller anser du dem som din mands/kones?

nej det gør jeg ikke. Men ser ham også meget sjældent og ærligt så bryder jeg mig ikk synderligt om ham. Men det er jo mest forældrenes skyld da det er dem der har formet ham til den han er. 

Anmeld Citér

10. april 2016

Sprit25

Ork ja. Jeg har kendt dem hele deres liv. Men jeg ser så ogsp tætte venners børn som nevøer/niecer. 

Anmeld Citér

10. april 2016

Anja82

Tak for jeres svar og forventede nu også mange forskellige svar.. Jeg har også kendt alle nevøer og niecer hele deres liv og holder af hver og en

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

nej det gør jeg ikke. Men ser ham også meget sjældent og ærligt så bryder jeg mig ikk synderligt om ham. Men det er jo mest forældrenes skyld da det er dem der har formet ham til den han er. 

Av, det er dælme synd for drengen

Han kan jo ikke Gøre for, at han er opdraget som han er.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.