pusleunderlag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2016

lineog4

Hmm har ledt efter billede, men kan kun finde et hvor han er på det og man kan fornemme det voksdug agtige og så også en lille detalje jeg havde glemt, at jeg have goldt bomuld stof op for at have til lommer så jeg kunne nøjes med underlagt i en snæver vending 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

serinasmor

lineog4 skriver:

Jeg ville nok have lavet tykkere så der var er lag mellem fast bomuld og voksdug agtig fx fleece så det isolerede lidt og var lidt blødere og ja elastikken var fin 3 fold og svap elastik på og ned i tasken 

Hvordan var elastikken sat fast ? Og hvor ?  

Er snart ved at nå frem til en plan tror jeg  

Anmeld Citér

10. april 2016

lineog4

serinasmor skriver:

Hvordan var elastikken sat fast ? Og hvor ?  

Er snart ved at nå frem til en plan tror jeg  

I siden som en Løkke. Men ellers sy pusleubderlag DIY der var mange gode synes jeg

Anmeld Citér

10. april 2016

serinasmor

lineog4 skriver:

I siden som en Løkke. Men ellers sy pusleubderlag DIY der var mange gode synes jeg

Du har skrevet fast bomuld flere steder (går ud fra at det er i en kvalitet som fx lagen? ) ... Er der nogen bestemt grund til at det ville være det foretrukne stof ? 

Anmeld Citér

10. april 2016

lineog4

Du har skrevet fast bomuld flere steder (går ud fra at det er i en kvalitet som fx lagen? ) ... Er der nogen bestemt grund til at det ville være det foretrukne stof ? 

Og der skulle stå søg selvsagt. Hmm jeg synes det er nemt at arbejde med, kan få noget pænt, finish er pænt når man presser og det trækker ikke som fx isoli, Jersey mm

og ja det er som lagen, men kan også være kraftigere. Det som jeg mente er egentlig mest der ikke er stræk i det og så naturmateriale og ikke noget med kunststof

Anmeld Citér

10. april 2016

serinasmor

lineog4 skriver:

Og der skulle stå søg selvsagt. Hmm jeg synes det er nemt at arbejde med, kan få noget pænt, finish er pænt når man presser og det trækker ikke som fx isoli, Jersey mm

og ja det er som lagen, men kan også være kraftigere. Det som jeg mente er egentlig mest der ikke er stræk i det og så naturmateriale og ikke noget med kunststof

Tak for forklaring  

Det er 100 år siden jeg har syet noget - så den slags viden hjælper meget mere end du tror  

Er spændt på hvad jeg når frem til   

og om jeg vil være resultatet bekendt men tænkte det ville være et relativt nemt starter projekt 

Anmeld Citér

10. april 2016

lineog4

serinasmor skriver:

Tak for forklaring  

Det er 100 år siden jeg har syet noget - så den slags viden hjælper meget mere end du tror  

Er spændt på hvad jeg når frem til   

og om jeg vil være resultatet bekendt men tænkte det ville være et relativt nemt starter projekt 

Det er også relativ nemt, men i det man arbejder med flere lag så kan det skride - har selv smidt et tæppe af helvede til fordi l.... Blev skævt og pludselig var der 10 cm mere af det ene lag end det andet.....

Anmeld Citér

10. april 2016

serinasmor

lineog4 skriver:

Det er også relativ nemt, men i det man arbejder med flere lag så kan det skride - har selv smidt et tæppe af helvede til fordi l.... Blev skævt og pludselig var der 10 cm mere af det ene lag end det andet.....

Tak for advarsel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.