Hvis i kunne vælge 3 ting som var spild af penge og 3 ting som var det hele værd, hvilke skulle det så være? Altså babyudstyr... Gerne til i starten. Jeg har termin i november, vi er begge studerende - så jeg er i gang med at undersøge hvilke ting jeg faktisk ikke behøver at bruge penge på.
Jeg ville prøve at have penge stående til en slyngevugge. Men ville først købe den hvis barnet ikke kan sove ordentligt på anden måde. (Ðen reddede vores forstand ved nr. 1, vores andet barn havde ikke brug for den) Den koster omkring 1600, men hos sneglehuset kan man levere den retur hvis den ikke virker
dyre madrasser er spild af penge, små børn er så lette at det ikke gør nogen forskel om der er alle mulige fancy fjedre i.
vi har været rigtig glade for vores kombivogn fra ABC design. Den hed ABC Cobra. Den købte vi over nettet for 1600 kr. Inkl. Fragt fra Tyskland, den koster omkring 2500 i dk. Det er en billig vogn, men efter min mening meget bedre en mange af de dyre. Den har store hjul så man kan bruge den på ujævnt terræn og den har holdt til to børn:-) (den havde vundet tænks "bedst i test")
vi brugte en side der hedder babyartikel.de og så brugte vi Google translatør til det vi ikke forstod:-) der er også en del sider der har danske sider, men de er lidt dyrere fordi de jo er rettet mod det danske marked:-)
der er masser af andre meget billigere babyting man kan købe fra Tyskland.
tøj i str. 50 kunne kun vores første passe. Jeg ville købe i str. 56 det gør jo ikke noget hvis det er lidt stort i starten. Får man en meget lille een kan man jo gå ud og købe lidt efterfølgende
kig på dba, mødrehjælpens butikker osv. Folk køber ekstremt mange ting så der er virkelig et kæmpe udbud af fine og ofte næsten ubrugte ting og tøj.
bor i småt så er et væghængt puslebord guld værd. Hæng det på toilettet hvis i kan. Det er så meget federe med vand når der er lort allevegne;-) vi købte et på dba til 200 kr. Der normalt koster 1200
Hvis i skal bruge Autostol kan i leje ret billigt i diverse butikker.
Anmeld
Citér