jeg starter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2016

Temmelighemmeligmor

Jeg hopper lige herover 

Jeg tog testen tirsdag sidste uge, efter 2 ugers negativ tests. Så var den endelig positiv Og det er et totalt ønskebarn Jeg er 6+2 med forventet termin d.23/12 indtil videre

Gener:

Det niver lidt i underlivet

MEGET ømme og spændte bryster(min mand er ellevild)

En meget svag kvalme, heldigvis er jeg meget ops på min kost, og ved lige hvad jeg skal have for at mindske kvalmen.

Jeg er førstegangsmor Har allerede booket nakkefoldscanningen og tid hos sygeplejersken inden besøg hos lægen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

Hanunii

Hej

Jeg hopper lige med her

Vi venter os nr 2, og vii har i forvejen en datter sammen på 4,5 år. 

Er idag 9+1 uger og har termin d. 19/12-2016

Anmeld Citér

1. juni 2016

Hennimor

Hej piger

Det må være denne gruppe som jeg tilhører .. Jeg er i dag 10+1 dvs. at jeg har termin d. 27.12.16. Der er dog fortsat lidt usikkerhed omkring, hvor langt jeg er henne. Begrundelsen for dette er, at jeg stoppede på p-piller i juli 2015 og jeg har kun haft min menstruation 4 gange og senest var d. 22.03.16. Min kæreste har været ½ år i Australien, hvorfor det først har været muligt for os at starte efter min seneste menstruation. Jeg tog d. 22.05.16 en POSITIV test og det vil sige, at det lykkes for os i første forsøg .. Og vi er såååååå lykkelige! Det er virkelig et ønskebarn!

Jeg skal til lægen i morgen, hvilket jeg ser meget frem til. Vi skal have startet på vandrejournalen og jeg vil i den forbindelse høre om, hvordan det foregår?

Jeg har allerede nu mange gradviditetsgener herunder MEGET ømme bryster smerter i underlivet og en enorm træthed, som har ramt mig.

Hilsen Henni- mor

Anmeld Citér

1. juni 2016

Troldepus92

Hennimor skriver:

Hej piger

Det må være denne gruppe som jeg tilhører .. Jeg er i dag 10+1 dvs. at jeg har termin d. 27.12.16. Der er dog fortsat lidt usikkerhed omkring, hvor langt jeg er henne. Begrundelsen for dette er, at jeg stoppede på p-piller i juli 2015 og jeg har kun haft min menstruation 4 gange og senest var d. 22.03.16. Min kæreste har været ½ år i Australien, hvorfor det først har været muligt for os at starte efter min seneste menstruation. Jeg tog d. 22.05.16 en POSITIV test og det vil sige, at det lykkes for os i første forsøg .. Og vi er såååååå lykkelige! Det er virkelig et ønskebarn!

Jeg skal til lægen i morgen, hvilket jeg ser meget frem til. Vi skal have startet på vandrejournalen og jeg vil i den forbindelse høre om, hvordan det foregår?

Jeg har allerede nu mange gradviditetsgener herunder MEGET ømme bryster smerter i underlivet og en enorm træthed, som har ramt mig.

Hilsen Henni- mor

Ej hvor spændende, så har vi termin samme dag  du skal bare svare på en masse spørgsmål og omkring sygdom i familien. Husk at du skal aflevere en urin prøve når du kommer derned. Jeg havde valgt at tisse 3 gange inden jeg kom afsted

Anmeld Citér

7. juni 2016

Forstårdetstadigikke

Hej med jer

Jeg har termin 29.12.2016

Jeg er meget ramt af kvalme og opkast dvs.6-7 gange om dagen  hvilket betyder, at jeg endnu ikke har mærket en kæmpe glæde. Det kom lidt som et chok for min kæreste og jeg. Vi havde ikke lige regnet med , at første forsøg ville give gevinst.

Vi skal til scanning onsdag d.15.06.2016, det glæder jeg mig til. Jeg går med en "frygt" om tvillinger....da vi har en del tvillinger på begge sider af familien og mit HCG niveau er meget højt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.