jeg starter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
14 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2016

Spireren

Jeg har termin indtil videre den 10 december. det er mit andet barn, jeg ar en datter fra et tidligere forhold på 7 år.

Har allerede ømme bryster og døjer en del med træthed.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

Tyro

Spireren skriver:

Jeg har termin indtil videre den 10 december. det er mit andet barn, jeg ar en datter fra et tidligere forhold på 7 år.

Har allerede ømme bryster og døjer en del med træthed.

Hej
Jeg ved ikke så meget endnu, da jeg er meget tidligt gravid, men mine egne udregninger siger termin ca. 11. december

Anmeld Citér

11. april 2016

Fru Mariehøne

Hej piger 

Håber virkeligt at vi kan følge hinanden hele vej til december! Det bliver mit første barn og det er aaaalt for tidligt til at være glad, men jeg tillader mig at være med i debaten. Termin omkring d.15 December 

Anmeld Citér

12. april 2016

FrkLarsen

Jeg hopper med på denne gruppe 

Vi venter os nr 2, dog vores 1 fælles. Vi har i forvejen en datter hver på begge 5 år 

Vi har forventet termin 21/12 

Anmeld Citér

13. april 2016

Tyro

Fru Mariehøne skriver:

Hej piger 

Håber virkeligt at vi kan følge hinanden hele vej til december! Det bliver mit første barn og det er aaaalt for tidligt til at være glad, men jeg tillader mig at være med i debaten. Termin omkring d.15 December 

Hej Mariehøne
Jeg vil gerne være med til, at følge hinanden og jeg kan kun sige det samme her... men man kan jo ikke lade være med at være glad
Jeg venter også mit/vores første barn

Anmeld Citér

23. april 2016

Super-Karla

Er i 5+2 og har termin d. 22. december ! Alting er nyt og spændende og jeg er fyldt med glæde og nervøsitet for om det nu bliver siddende 

Vi prøvede et par måneder før jul, og så valgte vi at holde pause og vente et års tid fordi det var for hårdt og tidspunktet ville være dårligt med bachelor osv. hvis vi blev ved.

Og bum, så bliver jeg gravid. Ikke det perfekte tidspunkt, men stadig meget velkomment!

Glæder mig til at følge jer her i gruppen  

Anmeld Citér

25. april 2016

Tyro

Jeg springer fra December gruppen igen

Anmeld Citér

27. april 2016

Spireren

Tyro skriver:

Jeg springer fra December gruppen igen

Undskyld jeg må spørge, mistede du eller blev din termin rykket frem?

Anmeld Citér

28. april 2016

Troldepus92

Hej mommy's to be 

Jeg er Ca 5 +2, så det er meget tidligt. Men har termin d. 26/12 hvis alt går vel �� 

Det er vores første barn, så vi er vildt spændte! ��

Anmeld Citér

29. april 2016

Tyro

Spireren skriver:

Undskyld jeg må spørge, mistede du eller blev din termin rykket frem?

Hej igen. Jeg mistede det

er stadig i gang med spontan abort, har blødt i 11 dage, håber snart det er ovre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.