Molly90 skriver:
pyha hvor er jeg nervøs, skal i aften på sygehuset og blive igangsat, og aner ikke hvad der venter mig
om jeg bare skal have en pille eller hvad de har tænkt sig... 
Synes bare det er så mærkeligt man har en tid man skal møde på og det hele er så surrealistisk, tror slet ikke jeg fatter at jeg lige om lidt skal være mor
er også bare bekymret for hvor længe forløbet kommer til at tage, hvilke smerter der venter en og om alt går som det nu skal 
årh havde bare lige brug for skrive det herinde og bare have lidt tidsfordriv der er længe til 1730 i aften, er ved at s.... I bukserne af skræk

Det bliver den mest vilde oplevelse! Smerterne er selvfølgelig ikke rare men bare du husker at trække vejret dybt og koncentrere dig under veerne og lytter og gær nøjagtig hvad jordemoder siger så skal det nok gå rigtig godt. Pressefasen er den vildeste! Man tænker det er løgn bagefter og jeg blev fuldstændig overrasket over hvor meget ens krop kan presse og din krop tager bare styringen så du skal bare følge med. Blev selv sat igang dog med ballonkateter! Det gik rigtig godt. Held og lykke med det hele 
Anmeld
Citér