Igangsættelse i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2016

FrkC

Rigtig god fødsel  Pøj pøj 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

Kamilla-m

Molly90 skriver:

Mange tak  må heller få sovet vi skal på fødegangen igen kl 7 

Hvordan går det ??

Anmeld Citér

7. april 2016

Mortil2drenge<3

H-Nielsen skriver:

Hvordan går det ??

Stadig igang er på piller på 3 dag indtil videre kun 1 1/1 cm åbent, er snart gået ud af mit gode skind  stadig lang vej føler jeg 

Anmeld Citér

7. april 2016

God-mor

Molly90 skriver:

Stadig igang er på piller på 3 dag indtil videre kun 1 1/1 cm åbent, er snart gået ud af mit gode skind  stadig lang vej føler jeg 

Det er helt sikkert meget meget tæt på nu, hvis du har fået lagt 3 piller. Kan godt forstå du er utålmodig. Pøj pøj, ønsker dig en god fødsel:-)

Anmeld Citér

7. april 2016

Mortil2drenge<3

God-mor skriver:

Det er helt sikkert meget meget tæt på nu, hvis du har fået lagt 3 piller. Kan godt forstå du er utålmodig. Pøj pøj, ønsker dig en god fødsel:-)

Jeg er på min 7 pille over 3 dage nu 

Anmeld Citér

7. april 2016

Maj&Baby

Føler med dig. Håber det snart for alvor går igang  rigtig god fødsel

Anmeld Citér

7. april 2016

God-mor

Molly90 skriver:

Jeg er på min 7 pille over 3 dage nu 

Åh så misforstod jeg, men hold da op det er også mange. Jeg håber der snart kommer gang i veerne så i kan få jeres lille baby i armene

Anmeld Citér

7. april 2016

Bshizzle

Molly90 skriver:

Puha.. Det var mange 

Men mon ikke det er tæt på nu.. 

Har du fået lavet hindeløsning?  

Anmeld Citér

7. april 2016

Mullesmith

Molly90 skriver:

pyha hvor er jeg nervøs, skal i aften på sygehuset og blive igangsat, og aner ikke hvad der venter mig  om jeg bare skal have en pille eller hvad de har tænkt sig... 

Synes bare det er så mærkeligt man har en tid man skal møde på og det hele er så surrealistisk, tror slet ikke jeg fatter at jeg lige om lidt skal være mor

er også bare bekymret for hvor længe forløbet kommer til at tage, hvilke smerter der venter en og om alt går som det nu skal 

årh havde bare lige brug for skrive det herinde og bare have lidt tidsfordriv der er længe til 1730 i aften, er ved at s.... I bukserne af skræk  

Det bliver den mest vilde oplevelse! Smerterne er selvfølgelig ikke rare men bare du husker at trække vejret dybt og koncentrere dig under veerne og lytter og gær nøjagtig hvad jordemoder siger så skal det nok gå rigtig godt. Pressefasen er den vildeste! Man tænker det er løgn bagefter og jeg blev fuldstændig overrasket over hvor meget ens krop kan presse og din krop tager bare styringen så du skal bare følge med. Blev selv sat igang dog med ballonkateter! Det gik rigtig godt. Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

7. april 2016

Mortil2drenge<3

Mullesmith skriver:

Det bliver den mest vilde oplevelse! Smerterne er selvfølgelig ikke rare men bare du husker at trække vejret dybt og koncentrere dig under veerne og lytter og gær nøjagtig hvad jordemoder siger så skal det nok gå rigtig godt. Pressefasen er den vildeste! Man tænker det er løgn bagefter og jeg blev fuldstændig overrasket over hvor meget ens krop kan presse og din krop tager bare styringen så du skal bare følge med. Blev selv sat igang dog med ballonkateter! Det gik rigtig godt. Held og lykke med det hele 

De har lige taget mit vand så nu er jeg overført til fødestuen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.