Igangsættelse i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.408 visninger
31 svar
21 synes godt om
5. april 2016

Mortil2drenge<3

pyha hvor er jeg nervøs, skal i aften på sygehuset og blive igangsat, og aner ikke hvad der venter mig  om jeg bare skal have en pille eller hvad de har tænkt sig... 

Synes bare det er så mærkeligt man har en tid man skal møde på og det hele er så surrealistisk, tror slet ikke jeg fatter at jeg lige om lidt skal være mor

er også bare bekymret for hvor længe forløbet kommer til at tage, hvilke smerter der venter en og om alt går som det nu skal 

årh havde bare lige brug for skrive det herinde og bare have lidt tidsfordriv der er længe til 1730 i aften, er ved at s.... I bukserne af skræk  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

Sedigfor

Lad os håbe at du får i fødsel selv inden. 

Jeg havde en tid Tirsdag morgen men gik i fødsel Mandag kl 11:20 og fødte om Tirsdagen, så håber for dig at du går i fødsel selv (:

Anmeld Citér

5. april 2016

Bshizzle

Molly90 skriver:

pyha hvor er jeg nervøs, skal i aften på sygehuset og blive igangsat, og aner ikke hvad der venter mig  om jeg bare skal have en pille eller hvad de har tænkt sig... 

Synes bare det er så mærkeligt man har en tid man skal møde på og det hele er så surrealistisk, tror slet ikke jeg fatter at jeg lige om lidt skal være mor

er også bare bekymret for hvor længe forløbet kommer til at tage, hvilke smerter der venter en og om alt går som det nu skal 

årh havde bare lige brug for skrive det herinde og bare have lidt tidsfordriv der er længe til 1730 i aften, er ved at s.... I bukserne af skræk  

Spændende !!! 

Kan sagtens forstå du tænker over hvordan det hele vil gå, hvor længe det tager og hvordan smerterne er..

men det vigtigeste er bare at du slapper af, får hvilet ud og evt et langt varmt bad for at sætter tankerne over på noget andet. 

Er sikker på det hele nok skal gå godt 

Jeg har selv stået i samme situtation.. 

1 gang blev jeg osse sat igang med et tidspunkt jeg skulle møde op på.  - Meget mærkeligt! 

2 gang fik jeg osse et tidspunkt, men nåede selv at gå i fødsel 4 timer før jeg skulle møde op 

Så Pøj Pøj med det hele.. 

Anmeld Citér

5. april 2016

Mortil2drenge<3

Sedigfor skriver:

Lad os håbe at du får i fødsel selv inden. 

Jeg havde en tid Tirsdag morgen men gik i fødsel Mandag kl 11:20 og fødte om Tirsdagen, så håber for dig at du går i fødsel selv (:

Tvivler på jeg når at gå i fødsel selv på de her par timer der tilbage men man kan jo være heldig 

Anmeld Citér

5. april 2016

Mortil2drenge<3

Bshizzle skriver:

Spændende !!! 

Kan sagtens forstå du tænker over hvordan det hele vil gå, hvor længe det tager og hvordan smerterne er..

men det vigtigeste er bare at du slapper af, får hvilet ud og evt et langt varmt bad for at sætter tankerne over på noget andet. 

Er sikker på det hele nok skal gå godt 

Jeg har selv stået i samme situtation.. 

1 gang blev jeg osse sat igang med et tidspunkt jeg skulle møde op på.  - Meget mærkeligt! 

2 gang fik jeg osse et tidspunkt, men nåede selv at gå i fødsel 4 timer før jeg skulle møde op 

Så Pøj Pøj med det hele.. 

Mange tak  

det hjælper nok også at møde op derhenne lige nu ved jeg jo slet ikke hvad planen er men har jeg vel en ide om i aften  går ud fra de vil give mig en pille 

det er sgu så spændene 

Anmeld Citér

5. april 2016

Mulle0802

Hvor spændende..

God fødsel 

Anmeld Citér

5. april 2016

Noahmor

Molly90 skriver:

Pøj pøj. Kan fortælle at jeg blev sat igang kl 17.30 ca (de kunne tage vandet) og han var født inden kl var 20.00. 

Anmeld Citér

5. april 2016

Mortil2drenge<3

Noahmor skriver:

Pøj pøj. Kan fortælle at jeg blev sat igang kl 17.30 ca (de kunne tage vandet) og han var født inden kl var 20.00. 

Det var hurtigt - jeg var ca 1 finger åben og blød livmoderhals så håber det går nogenlunde stærk 

Anmeld Citér

5. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Bare rolig før du ved af det er du blevet mor

rigtig god fødsel

Anmeld Citér

5. april 2016

Mortil2drenge<3

SDD skriver:

Bare rolig før du ved af det er du blevet mor

rigtig god fødsel

Mange tak  må heller få sovet vi skal på fødegangen igen kl 7 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.